Aspire
Koineks
  • 11-09-2016, 16:43:36
    #1
    1/2
    Merhabalar iyi günler, yeni bir kanal açtık açıkçası çok fazla eksiklerimiz var. Bu konuda görüşlerinizi ve düşüncelerinizi iletirseniz çok sevinirim.

    KANAL
    Skype : furkansenol7
  • Sponsor Reklam
  • 11-09-2016, 17:02:24
    #2
    1/2
    Öncelikle temel problem siz youtube izleyicisi için bir video hazırlamamışsınız.
    Arkadaşlarınızla oynarken sanki youtube için kayıt yapılmıyormuş gibi konuşmuşsunuz.
    Muhabbet güzel olsa yine izlenir, maalesef muhabbet de biraz boş gibiydi.

    Bence formatı biraz değiştirin. Bu haliyle ben abone olmadım.

    İyi çalışmalar.
    20 TL'ye Ekşi Sözlük Reklam Çalışması Yapılır
  • 11-09-2016, 17:07:08
    #3
    1/2
    maviuan adlı üyeden alıntı
    Öncelikle temel problem siz youtube izleyicisi için bir video hazırlamamışsınız.
    Arkadaşlarınızla oynarken sanki youtube için kayıt yapılmıyormuş gibi konuşmuşsunuz.
    Muhabbet güzel olsa yine izlenir, maalesef muhabbet de biraz boş gibiydi.

    Bence formatı biraz değiştirin. Bu haliyle ben abone olmadım.

    İyi çalışmalar.
    Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Önümüzdeki videolarda yorumlarınızı dikkate alacağım.

    İyi günler.
    Skype : furkansenol7
  • 19-09-2016, 03:02:51
    #4
    1/2
    Mafia videosunu izledim en azından şöyle bi kaç öneri size sunmak istiyorum.

    1-mikrafon sizin için çok önemli çünkü sizi izleyenler dinlemek için izliyecek gibi gözüküyor.Önerim ise ortalama olarak fiyat performans olarak amazondan vs getirtebileceğiniz yaklaşık 50 60 lira civarında audio technica atr3350 yaka mikrafonu.
    2-Sesi düzenlemeniz yani sustuğunuz nefes aldığınız her yeri kesin.Sürekli konuşmuş olursunuz ve boşlukta seyirciye düşünme fırsatı vermessiniz ve sıkmassınız.
    3-Ses tonun bence iyi fakat çok cansız konuşuyosun yani biraz enerjini seyirciye yansıt.
    4-Oynadığın oyunların sesini en aza indirge -20 30 desibele kadar.
    5-Bir tane webcam al en azından altta ufacıkta olsa görüntün olsun bu işi yapmak istiyorsan çekinmene vs gerek yok iş sonuçta bu.Önerim ise LOGITECH C920 olur 75 dolar amazonda.
    6-Bu tür videoların ve içeriklerin hitap ettiği kitle genelde çocuklar yani video başı en azından 5 6 espri ayarla ve videolarına eğlence kat.
    7-Bazı yerlede küfür ediyosun mesela onları bipleyerek güzel bi atmosfer yaratabilirsin.
    8-Gta vs gibi oyunlar oyna korku oyunları bunlar popiler artı güzel repliklerle dahada yükseklere taşıyabilirsin izlenmeni vs.
    9-Bu önerdiğim ekipmanları amazondan al dememin sebebi ise Türkiye'deki fiyatlarının 2 3 katı olması.
    10-Hatta bazı oyunları önceden oynayıp replik yap yani ne söyliceğini vs önceden bi kurgula.
    11-Etiket ve başlık çok önemli.Bu etiketleri nerden bulucam dersen google keywords dan yada youtubenin arama yerine dünyanın, en zor, vs bulabilirsin.
    12-İnstagram,twitter,facebook vs gerekirse küçük bütçeli reklam yada takibe takip yada youtubede kanal altı yorumları forumlar vs videolarını paylaşarak insanların seni izlemesini ve abone olmasını sağla.
    13-10 20 lira verip güzel bir kapak profil ve abone ol butonu çalışması yaptır.
    14-Kanal ismin biraz her kesime hitap etmiyor gibi daha akılda kalıcı ve içeriğinin türüne göre bir şey bulmaya çalış
    15-Video küçük resimleri daha profesyonel hazırlamaya çalış daha ilgi çekici görünce tıklamaktan başka çaresi olmasın.

    Benden öneriler bu kadar başarılar kardeşim ister dikkate al ister alma üşenmeden destek olmaya çalıştım inş daha iyi yerlere gelirsin