Aspire
Koineks
  • 17-08-2013, 05:47:50
    #1
    1/2
    Merhaba arkadaşlar yaklaşık 3 gündür aradığım bir sorun var bulamadım. R10'da değerli arkadaşlar belki bilir diye yazdım.

    2.5 aydır açık olan sitede şimdiye kadar böyle bir sorun yoktu şimdi nerden çıktı anlamadım. yönetim panelinde mesela yazı eklerken etiket, imdb vs. ekliyorum güncelle dediğimde sayfa yenileniyor fakat güncellenmemiş şekilde daha doğrusu imdb etiket fln eklemiyor. wp yeni sürüm ya da tema güncellemesi geldiğinde otomatik güncelle seçeneğiyle güncellemek istiyorum fakat olmuyor nasıl çözebilirim acaba ?

    ayrıca tema güncelle dediğimde mesela Güncelleme işlemi başlıyor. Bu süreç bazı sunucularda uzun sürebilir, lütfen sabırlı olun. bu yazı çıkıyor dahada başka bişey çıkmıyor yani güncelleme yapmıyor.
  • Sponsor Reklam
  • 17-08-2013, 06:36:10
    #2
    1/2
    wp-admin dosyalarını ftpden tekrar atamayı denedin mi

    heªrt is like ice

  • 17-08-2013, 07:55:59
    #3
    1/2
    isterseniz yardımcı olabilirim
  • 17-08-2013, 15:52:02
    #4
    1/2
    iceman adlı üyeden alıntı
    wp-admin dosyalarını ftpden tekrar atamayı denedin mi
    hocam denedim olmadı. hostu silip baştanda kurdum olmadı :s

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:52:02 -->-> Daha önceki mesaj 15:40:11 --

    yandex adlı üyeden alıntı
    isterseniz yardımcı olabilirim
    çok iyi olur valla hocam 2-3 k hit var siteye içerik ekliyemiyorum güncel tutamıyorum siteyi :S
  • 17-08-2013, 15:54:06
    #5
    1/2
    javascript kullanan bir eklentiniz ile çakışıyordur büyük ihtimal. eklentileri tek tek deaktif ederek deneyin.
  • 17-08-2013, 16:32:50
    #6
    1/2
    metehanx adlı üyeden alıntı
    javascript kullanan bir eklentiniz ile çakışıyordur büyük ihtimal. eklentileri tek tek deaktif ederek deneyin.
    hocam tüm eklentileri pasifleştirdim temayı değiştirdim default temada kullandım olmadı :S wp-include klasörünü orjinali ile değiştirdiğimde hata veriyor site. ondan olamaz mı ?
  • 17-08-2013, 16:33:48
    #7
    1/2
    son sürümde mi kullanıyorsunuz wpyi? belki temanız son sürüme uygun değildir.
  • 17-08-2013, 16:39:52
    #8
    1/2
    metehanx adlı üyeden alıntı
    son sürümde mi kullanıyorsunuz wpyi? belki temanız son sürüme uygun değildir.
    hocam default temayıda kullanınca sorun yok bu arada son sürüm wp kullanıyorumda diğer wordpress siteleriminde hepsi son sürüm birtek bu sitemde böyle bir sorun var.
  • 17-08-2013, 16:42:00
    #9
    1/2
    hocam başka tema kullanırsanız zaten sorun olmaz çünkü sorun çıkartan kısım özel alanlar. temanız son sürüme uygun olmayabilir. tema yapımcısına danışmanızda fayda var. bu düşük bir ihtimal tabi, ama bu düşük ihtimal de doğruymuş gibi geliyor bana.

    bir çözüm olarak wp 3.5.2'ye downgrade yapmayı deneyin. tüm 3.5.2 dosyalarını üstüne yazdırın downgrade yapmış olursunuz.