Aspire
Koineks
  • 21-09-2017, 18:52:47
    #82
    1/2
    fLayer adlı üyeden alıntı
    @Yeniceri; =
    bu mesajım ne kadar dogru oldugunu oğrendim (: bir an önce donmeniz dilegi ile.
    ircd Hosting
  • Sponsor Reklam
  • 23-09-2017, 12:02:48
    #83
    1/2
    Kaliten, saygın ve abiliğin için forumda değer verdiğim insanlar arasındasın.
    Saygılar ve sevgilerle.
    Hasan Hüseyin Lif - Hayata Dair, Minimalizm, Sosyoloji, Ekonomi, Politika, Teknoloji
  • 23-09-2017, 21:14:40
    #84
    1/2
    Admin ol veya olma, sen benim yeniçeri adminimsin ve adminim demeye de devam edeceğim bunu bilesin (adminim).

    Güzel gönlüne selam olsun ATATÜRK'ün Askeri.
  • 23-09-2017, 21:29:38
    #85
    1/2
    Sevdiğim, verdiği kararlara saygı duyduğum ve muhabbetinden keyif aldığım bir abimdir, saygılar abim

    CANYILDIRIM.COM.TR

  • 23-09-2017, 21:33:45
    #86
    1/2
    im fiyat vermiştim zamanında makale için ALOHA hanım ise olayı fark etmiş şikayet etmiş üyeliğimi bir kaç günlüğüne durdumuştunuz

    İnternet mecrası burası sonuçta sen moderatör ben user aynı devlet vatandaş ilişkisi hani olaya siyaset karışacak gibi malum bir gurup yönetiyor diğer bir gurup yönetiliyor ister istemez mutlu olanda var olmayanda

    Şimdi böyle mecralarda eğer ticaret yapıyorsanız kim diyebilir ki " kral çıplak " o nedenle eğer bir ülkeye ne bileyim bir işe yada bir siteye üyeysen idareciler ile ters düşmemek en iyisidir. Burada YENİÇERİ olumsuz yorumlar yapmak ileride hedef olmak anlamına geleceği için insanların kaçınması gayet doğal. Şimdilerde ki iktidar ile muhalefet durumları gibi.

    En iyisi böyle forumlarda fazla göze batmamak lazım. Askerde ki gibi ortalarda gitmek. Kafanızı kuma gömmek en mantıklısı. Onlarca yıl yaşarsınız. Muhalif olmak size göz yaşından başka bir şey getirmez. Eğer kaybedecekleriniz elinizdekinlerden değerliyse. Boyuneğmek en hayırlısı arkadaşlar.
  • 23-09-2017, 23:09:14
    #87
    1/2
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı
    Zor is, Allah kolaylık versin. Hayatınız dilediğiniz gibi ilerlemesi dileği ile


    Tapatalk ile gönderildi
    Eyvallah, çok teşekkürler. Umarım yaradan, herkesin gönlüne göre verir.

    fLayer adlı üyeden alıntı
    bu mesajım ne kadar dogru oldugunu oğrendim (: bir an önce donmeniz dilegi ile.
    Şu an dönmeyi düşünmüyorum ama hayırlısı diyelim

    Antocio adlı üyeden alıntı
    Kaliten, saygın ve abiliğin için forumda değer verdiğim insanlar arasındasın.
    Saygılar ve sevgilerle.
    Eyvallah kardeşim saolasın. O bakan gözlerinin güzelliği

    msydn adlı üyeden alıntı
    Admin ol veya olma, sen benim yeniçeri adminimsin ve adminim demeye de devam edeceğim bunu bilesin (adminim).

    Güzel gönlüne selam olsun ATATÜRK'ün Askeri.
    Ne diyeceğimi bilemedim Saol, varol. Atatürk adını büyük harfle yazman bile, karakterini ortaya koyuyor. Çok teşekkür ederim.

    krmcnyldrm adlı üyeden alıntı
    Sevdiğim, verdiği kararlara saygı duyduğum ve muhabbetinden keyif aldığım bir abimdir, saygılar abim
    Ben de seni severim kardeşim biliyorsun. Ama sen biraz daha kaytar, ben yapacağımı biliyorum

    rafet55 adlı üyeden alıntı
    im fiyat vermiştim zamanında makale için ALOHA hanım ise olayı fark etmiş şikayet etmiş üyeliğimi bir kaç günlüğüne durdumuştunuz

    İnternet mecrası burası sonuçta sen moderatör ben user aynı devlet vatandaş ilişkisi hani olaya siyaset karışacak gibi malum bir gurup yönetiyor diğer bir gurup yönetiliyor ister istemez mutlu olanda var olmayanda

    Şimdi böyle mecralarda eğer ticaret yapıyorsanız kim diyebilir ki " kral çıplak " o nedenle eğer bir ülkeye ne bileyim bir işe yada bir siteye üyeysen idareciler ile ters düşmemek en iyisidir. Burada YENİÇERİ olumsuz yorumlar yapmak ileride hedef olmak anlamına geleceği için insanların kaçınması gayet doğal. Şimdilerde ki iktidar ile muhalefet durumları gibi.

    En iyisi böyle forumlarda fazla göze batmamak lazım. Askerde ki gibi ortalarda gitmek. Kafanızı kuma gömmek en mantıklısı. Onlarca yıl yaşarsınız. Muhalif olmak size göz yaşından başka bir şey getirmez. Eğer kaybedecekleriniz elinizdekinlerden değerliyse. Boyuneğmek en hayırlısı arkadaşlar.
    Tam olarak ne demek istediğini anlamadım Rafet.Sanırım hakkında bir şikayet konusu açılmış ve senin aleyhine karar verip, birkaç gün uzaklaştırma cezası vermişim. Ama neden bu kadar kafaya taktığını anlamadım. Eski yönetim bir fıkra paylaştığım için beni 10 gün uzaklaştırmıştı. Hayatımda ilk kez uzaklaştırıldım ve işin acısı da, paylaştığım fıkrada argo kelime bile yoktu.
    Bir ayrıntı daha vereyim. Yöneticilik yaptığım 4-5 yıl süresince, bana özel mesajla teşekkür eden kişi sayısı toplsan 5 ya da 6 'dır. Buraya yazan tüm arkadaşlar, ben istifa ettikten sonra yazdılar. Yani hiçbiri bir karşılık beklemiyor ki, yazılanlara ben de çok şaşırıyorum. Hiç beklemiyordum açıkçası Eleştiriye tabii ki açığım. Sadece yapıcı olunmasını ve kişiselliştirilmemesini istiyorum. Çünkü ben asla ve asla kişisel olarak kimseye husumet beslemedim ve kişisel sorunlarım için ceza uygulamadım. Aksini iddia eden varsa tabii ki yazabilir.
    Forum dışı iletişim: [email protected]
  • 25-09-2017, 06:27:26
    #88
    1/2
    Yeniceri adlı üyeden alıntı
    Eyvallah, çok teşekkürler. Umarım yaradan, herkesin gönlüne göre verir.


    Şu an dönmeyi düşünmüyorum ama hayırlısı diyelim


    Eyvallah kardeşim saolasın. O bakan gözlerinin güzelliği


    Ne diyeceğimi bilemedim Saol, varol. Atatürk adını büyük harfle yazman bile, karakterini ortaya koyuyor. Çok teşekkür ederim.


    Ben de seni severim kardeşim biliyorsun. Ama sen biraz daha kaytar, ben yapacağımı biliyorum


    Tam olarak ne demek istediğini anlamadım Rafet.Sanırım hakkında bir şikayet konusu açılmış ve senin aleyhine karar verip, birkaç gün uzaklaştırma cezası vermişim. Ama neden bu kadar kafaya taktığını anlamadım. Eski yönetim bir fıkra paylaştığım için beni 10 gün uzaklaştırmıştı. Hayatımda ilk kez uzaklaştırıldım ve işin acısı da, paylaştığım fıkrada argo kelime bile yoktu.
    Bir ayrıntı daha vereyim. Yöneticilik yaptığım 4-5 yıl süresince, bana özel mesajla teşekkür eden kişi sayısı toplsan 5 ya da 6 'dır. Buraya yazan tüm arkadaşlar, ben istifa ettikten sonra yazdılar. Yani hiçbiri bir karşılık beklemiyor ki, yazılanlara ben de çok şaşırıyorum. Hiç beklemiyordum açıkçası Eleştiriye tabii ki açığım. Sadece yapıcı olunmasını ve kişiselliştirilmemesini istiyorum. Çünkü ben asla ve asla kişisel olarak kimseye husumet beslemedim ve kişisel sorunlarım için ceza uygulamadım. Aksini iddia eden varsa tabii ki yazabilir.
    Yok senle alakalı bir olay bu aklımda kalmış. Ne den kafaya takayım ki. Çokta büyütülecek bir şey değil ayrıca.
  • 25-09-2017, 14:41:17
    #89
    1/2
    Yeniceri adlı üyeden alıntı
    Burası madem üye özel bölümü, ben de bir şeyler karalamak istiyorum

    38 yaşındayım. Evliyim ve 4 yaşında bir kızım var. Şu sıralar haftada yaklaşık 72 saat çalışan bir devlet memuruyum. Oldukça zor ve ağır bir iş temposu yaşıyorum. İzmir'liyim ve yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim

    Forumun geriye gitmesini de sayarsak, toplamda 7 yıllık üyeyim. Bunun yaklaşık 4 yılını yönetici olarak geçirdim. Aldığım tehditler, yediğim küfürler falan gırla Tabii hiçbirine pabuç bırakmadım, o ayrı bir konu.

    Bu süre zarfı boyunca, sayısız iş ortaklığı teklifi aldım. " Sen moderatörsün, güvenilirsin, beraber iş yapalım " dediler. Oldukça güzel miktarlar da teklif ettiler. Ama kabul etmedim. Çünkü 1 kişiyi bile mağdur etsem, gözüme uyku girmezdi. Yetkimi hiçbir zaman kişisel çıkarlarım için kullanmadım. Bu konuda içim çok rahat.

    Geldiğim günden beri, açılan şikayet konularına bakıyorum. Elimden geldiğince adalet terazisini dengede tutmaya çalıştım. Konuları direkt kapatmadım. Bazen bazı mesajlar verdim. Verdim ki, aynı durum tekrar yaşanmasın. Tanıdığım birinin dahil olduğu bir şikayet konusu açılırsa, diğer arkadaşlardan bakmasını rica ettim. Yanlış bir karar vermemek için. Çünkü etkilenebilirdim.

    300'e yakın ticaret yapmışım, bunlardan sadece 50 tanesi satıştır sanırım. Yani yaptığım herhangi bir iş yok. Ne yazılımdan anlarım, ne tasarımdan, ne seodan, ne sosyal medyadan. Az biraz makale yazarım, artık onu da pek yapamıyorum. Ama makale yazdığım arkadaşların güzel sonuçlar alması, beni oldukça mutlu etti. Kısacası, R10'un bana maddi anlamda neredeyse hiç katkısı olmadı. Ama manevi anlamda yeri ayrı. Çok güzel arkadaşlıklar edindim. İnternet konularında oldukça tecrübe sahibi oldum. Öyle zengin falan da değilim. Sıradan bir memurum işte. Bu forumun %80'inin maddi durumu benden iyidir

    Forumda beni sevenden çok sevmeyen vardır eminim. " Ukala, sert, gıcık " diye düşünen çok kişi vardır. Ama seveni de sevmeyeni de seviyorum. Tahammül edemediklerim; emeğe karşı saygısı olmayanlar, kendinden başkasını düşünmeyenler, yapıcı değil yıkıcı olmayı amaç edinmiş olanlar, Atatürk'e saygısızlık edenler ve vatan hainlerini koruyup, savunanlar. Bunların dışındaki arkadaşlara 1 günden fazla uzaklaştırma cezası verdiğimi hatırlamıyorum.

    Elimden geldiğince kırıcı olmamaya çalışıyorum. Çünkü kalp kırmaktan çok korkarım. Sadece forum hayatımda değil, günlük yaşantımda da aynıyım. Şikayet konularıyla ilgilenmekten, forumun diğer kategorilerine bakmaya fırsatım kalmıyor. Yoksa sohbetim de fena değildir

    Yazıyı şimdi okudum da, kendimi baya bi övmüşüm Aslında bunun için yazmadım. Kendimi biraz anlatmak, içimi boşaltmak için yazdım. Eğer istemeden birinin hakkına girdiysem, birilerinin kalbini kırdıysam, buradan da özür diliyorum.

    Forum ve nezaket kuralları dahilinde, bana karşı istediğiniz eleştiriyi yapabilirsiniz, bu konu altında. Burada yönetici değilim, rahat olun

    ----------------------------------------
    Satılık Alan Adları
    ----------------------------------------------------
    Semantik makale yazdırmak isteyenler, buradaki konuma göz atabilir.
    -----------------------------------------------------------
    Satılık Facebook Sayfaları
    ----------------------------------------------------


    R10 dışı iletişim: [email protected]


    Merhabalar
    Öncelikle aramıza hoşgeldiniz, sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyuyoruz.
    Bu Dünya`da çok istemiştim öz bir abimin olmasını veya kardeşimin ama Rabbim nasip kısmet etmedi ve aile fertlerinde tek erkek olarak kaldım.
    Saygıyı hak eden, küçüklerine her zaman saygı ve sevgi çerçevesinde yaklaşan tüm yaş büyük veya küçük hiç fark etmeden "Abi" diye yaklaştım.
    Belki sizi tanımam belki hiç görüşmedik ama benim çerçevemde siz her zaman saygıyı hak eden bir abi olarak kaldınız. R10 ailesinin saygı değer tüm üyelerini bizzat tanımak ve tanışmak istemişimdir her zaman. Sizlerde onlardan birisiniz.
    Yeniceri veya Cem bey demek yerine Cem abi diyebilir miyim ?

    Bundan sonra ki tüm yaşam süreciniz de sizlere ve ailenize huzur dolu bir ömür geçirmenizi dilerim. Rabbim eylerse güzel eyler.
    Tekrardan Hoşgeldiniz .

  • 25-09-2017, 14:53:19
    #90
    1/2
    Allah bol ve bereketli satışlar nasip etsin inşallah

    WebTasarım , Grafik Tasarım & Logo Tasarımı En Uygun Fiyatlara !