Aspire
Koineks
  • 25-10-2010, 19:38:28
    #1
    1/2
    merhaba arkadaşlar ben selectra 50 mg kullanıyordum şimdi lustral 100 mg geçtim

    lustral 100 mg kullanan varmı varsa ne gibi etkilerini gördünüz ne gibi zararlarını gördünüz kullanmaktan korkuyorum birisi bana seni ters dönderir 24 saat uyutur dedi doktorun agır vermiş dedi ama bir bildigi vardır diye düşünüyorum lütfen yardımcı olun
    Ya İslamda yükselirsin, Ya inkarda çürürsün, Yol mezarda bitmiyor, Gittiğinde görürsün.
  • Sponsor Reklam
  • 26-10-2010, 18:18:30
    #2
    1/2
    Selectra, Lustral bu iki ilaç aynı şey. Sadece üretici firması ve adı farklı. İçerdikleri etken madde, satış formları falan aynı. Yani selectra'yı bırakıp lustral'e geçmek ya da tersini yapmak hiç bir şey değiştirmez. İkisi de Sertalin ile etki ediyor.

    Yan etkilerine gelirsek, pek bi yan etkisi yoktur bu ilacın. Bariz belli olabilecek tek yan etkisi ejekülasyonu geciktirmesidir. Uykuya eğilim falan yapmaz. O kadar ağır bi ilaç değildir bu.

    Doz olayına gelirsek 50mg ile 200mg aralığında depresyonun tonuna göre kullanılabilir. 200mg'dan fazlası da ters bişey yapmaz, yanlışlıkla fazla alırsan korkma. Ters bi etki yapması için yaklaşık 10gr dolaylarında bir doz alman lazım ki bu da yaklaşık 7 kutu ilaç demektir. Bu kadarını da içmeyeceğine göre endişelenmene gerek yok.

    Önemli not: Bu ilaçlardan birini alırken (yani Selectra veya Lustral) alkol kullanmamaya özen göster. İçtiğin alkoün etkisini 3-4 kat hissettirir
    PHP Script Yazılır. Skype KULLANMIYORUM.
  • 26-10-2010, 18:32:22
    #3
    1/2
    beyler bendede uyku bozukluğu var son 1 haftadır. gece yorgun olsamda olmasamda uyuyamıyorum bazen.. sabah 4 e kadar evde geziniyorum.. aile hekimleri uyku ilacı falan verebiliyormu?
  • 26-10-2010, 18:37:08
    #4
    1/2
    Lustral bende kullanıyordum. Sinirli ve aksi bir yapım vardı. Devamlı her konuda sinirlenen bir yapıya sahiptim. Bu ilaçla kendime geldim. Tabi ki bu hemende olmadı. Aylarca sürdü..

    Ve sonra bunu bırakmakta zorlandım.. Bırakınca yine sinirli halim olurdu. Yavaş yavaş azaltarak bu sorunu çözdüm..

    Size tavsiyem sakın ama sakın bu ilaca alışmayın.. Yoksa yan etkileri çoktur. Bağımlılıkta yapar. Şahsen ben bağımlı oluyordum zorla bıraktım.
  • 26-10-2010, 18:43:57
    #5
    1/2
    Şu ilaçları doktor kontrolünde kullansanız daha iyi olmaz mı?

    Şimdi oradan bir kaç kişi çıkıp "Biz kafamıza göre önermiyoruz,tıp eğitimi aldık" diyecekler. Ne var yani ben de aldım,bana bu eğitimim boyunca da insanlara kafama göre ilaç önermemem ilk öğretilen şeydi.

    Doktora gidin arkadaşım,böyle foruma konu açarak bir yere varamazsınız. Burada arkadaşa ilaç önerenler,arkadaşta kontrendike bir durum olduğunda da sorumluluk alabilecekler mi acaba?
  • 26-10-2010, 18:47:23
    #6
    1/2
    tolgab adlı üyeden alıntı
    Şu ilaçları doktor kontrolünde kullansanız daha iyi olmaz mı?

    Şimdi oradan bir kaç kişi çıkıp "Biz kafamıza göre önermiyoruz,tıp eğitimi aldık" diyecekler. Ne var yani ben de aldım,bana bu eğitimim boyunca da insanlara kafama göre ilaç önermemem ilk öğretilen şeydi.

    Doktora gidin arkadaşım,böyle foruma konu açarak bir yere varamazsınız. Burada arkadaşa ilaç önerenler,arkadaşta kontrendike bir durum olduğunda da sorumluluk alabilecekler mi acaba?
    iyi de arkadaşa zaten doktoru vermiş ilacı?
  • 26-10-2010, 18:48:19
    #7
    1/2
    tolgab adlı üyeden alıntı
    Şu ilaçları doktor kontrolünde kullansanız daha iyi olmaz mı?

    Şimdi oradan bir kaç kişi çıkıp "Biz kafamıza göre önermiyoruz,tıp eğitimi aldık" diyecekler. Ne var yani ben de aldım,bana bu eğitimim boyunca da insanlara kafama göre ilaç önermemem ilk öğretilen şeydi.

    Doktora gidin arkadaşım,böyle foruma konu açarak bir yere varamazsınız. Burada arkadaşa ilaç önerenler,arkadaşta kontrendike bir durum olduğunda da sorumluluk alabilecekler mi acaba?
    usta tıp eğitimi aldıysan şu sorumu bir cevaplarmısın..

    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı
    beyler bendede uyku bozukluğu var son 1 haftadır. gece yorgun olsamda olmasamda uyuyamıyorum bazen.. sabah 4 e kadar evde geziniyorum.. aile hekimleri uyku ilacı falan verebiliyormu?
    aile hekimlerinin bu tür durumlarda ilaç yazmaya izinleri varmı
  • 26-10-2010, 18:49:39
    #8
    1/2
    Erol adlı üyeden alıntı
    iyi de arkadaşa zaten doktoru vermiş ilacı?
    Benim cümlelerimi iyi okursanız doktorun verdiği ilaca lafım yok. Arkadaşın bu bölümde bir konusu daha var,orada ilaç öneren bir kaç kişi gördüm. O nedenle yazdım.

    Arkadaşın doktorun verdiği ilacı burada sorgulaması da ilginç. Yani burası webmaster forumu,tıp forumu değil. Kaldı ki tıp forumu olsa da hiç bir doktor uzaktan muayene edemez hastasını.
  • 27-10-2010, 00:56:22
    #9
    1/2
    bakın ben psikoloji doktoru konturolunde kullanıyorum sadece aile hekimine bir kaç şey sormak için gitmiştim yardımcı olan herkeze çok teşekkür ederim Allah (c.c) razı olsun
    Ya İslamda yükselirsin, Ya inkarda çürürsün, Yol mezarda bitmiyor, Gittiğinde görürsün.