• 15-08-2014, 19:14:37
    #1
    1/2
    Babama bir araç almayı düşünüyoruz.Öyle köye gidip gelmeye kullanıcak yılda 6 7 kere anca biner birazda şehir içi tabi..Ford connectlere bakıyoruz fakat çekişlerinin düşük olduğunu söylüyor herkes,düşük viteslerde araba yerinden kalkmıyormuş.Kedi de çok pahalı geldi.Sizin önerebileceğiniz model ve motor nedir?Bütçemiz 15 - 18 arasıdır.
  • Sponsor Reklam
  • 15-08-2014, 19:20:42
    #2
    1/2
    Yılda 6-7 kez bineceğiniz bir araç için o kadar para vermek saçma olur. Mesajınızda geçen araçlar şehir içi kullanım için uygun binek araçlar. Köye gidip gelmek için kullanacağız demişsiniz biraz açar mısınız aracı tam olarak hangi amaçlarla kullanacaksınız ?
  • 15-08-2014, 19:22:54
    #3
    1/2
    Araziye uygun köye gidip gelmeye bi araç arıyoruz hocam işte çok lüks olmasına gerek yok zaten aracımız var misal 2006 connectler falan iyi gibi duruyorda çekişi gidişi nasıldır onları bilmiyoruz
  • 15-08-2014, 19:34:57
    #4
    1/2
    Boteks adlı üyeden alıntı
    Araziye uygun köye gidip gelmeye bi araç arıyoruz hocam işte çok lüks olmasına gerek yok zaten aracımız var misal 2006 connectler falan iyi gibi duruyorda çekişi gidişi nasıldır onları bilmiyoruz
    75 beygir çok az zaten arazi için uygun bir araç değil
  • 15-08-2014, 19:41:40
    #5
    1/2
    doblo hakkında düsünceleriniz neler? Arazi dediğim içine girmicek ya araba yolda durucak tabi
  • 15-08-2014, 19:45:28
    #6
    1/2
    90'lık connectler en ideal olanı.
    doblo 1.3 multijetler iyi. elinizden geldiği kadar dizel araç alın.
    Açılın ben #Sağlıkçıyım
  • 15-08-2014, 19:48:00
    #7
    1/2
    CengizYurek adlı üyeden alıntı
    90'lık connectler en ideal olanı.
    doblo 1.3 multijetler iyi. elinizden geldiği kadar dizel araç alın.
    connectlere cok yakıyor diyorlar hocam?
  • 15-08-2014, 20:29:10
    #8
    1/2
    Boteks adlı üyeden alıntı
    connectlere cok yakıyor diyorlar hocam?
    Motorun güçlü olmasına gerek yok hocam o zaman üstteki arkadaşın dediği gibi doblo 1.3 multijet'e bakın
  • 15-08-2014, 23:32:07
    #9
    1/2
    Hocam bir çok küçük kamyonet geçen arabaları kullandım.

    Öncelikle benim tavsiyem, Citroen Nemo.
    Yoruma gelirsek,
    Sıfır Dacia Logan aldık 5 koltuklu.
    Araba çok yakmıyor, koltukları yatırıp iyice bagaj hacmini genişletebiliyorsunuz. Ama üretimde kullanılan malzemeler çok kaliteli değil. Ve arabaya ağırlık koymazsan, ani bir harekette kıç atması muhtemel bir araç(Black line kullanmadım, abs mevcuttu onda).

    2012 Fiat Doblo 1.3 M.Jet
    Gerçekten çok iyi araba, geniş ve sürüşte tad vermekte. Ama fiat kalitesi biraz nuksetmekte. Açıkcası kullanılan malzeme hayal kırıklığıydı, yakıtı connectlere göre daha düşük.

    Ford Connect 1.9 110bg 2008 model,
    Yakıtı fazladır. Malı kaliteli olsa da; servis bakım ücretleri pahalıdır. Akabinde, o arabanın frenleme sisteminden nefret ederdim. Hiç güven vermezdi, saçma sapan kızaklamaya giderdi.

    Citroen Nemo, 1.4 2010 Model Turbo,
    Sürüş anında ki tadı bir başka benim için. Çok profesyonel bir sürücü olmadığım için araba seçerim. Lakin citroen nemoyla memlekete(erzurum 1200 km) 3 defa gidip gelmişliğim var. Fren sistemi ve turbosu kendi teknolojisiydi bildiğim kadarıyla. Yakıtı azdır connect'e göre. Belki de Doblodan da azdır.
    Bir de 'çay'ın verdiği huzur var..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319