Adınıza açılmış hat var mı kontrol edin - Sayfa 4
Google Fan Webmaster Forum

Geri git   Google Fan Webmaster Forum > > >


Cevapla
LinkBack Article Tools
  #1  
Alt
duskorc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
duskorc
Üyelik tarihi: 24-03-2008
Bulunduğu yer: Concha Buika
Yaş: 29
Feedback Score: 88 Olumlu
Standart Adınıza açılmış hat var mı kontrol edin
yazan duskorc 02-01-2013, 17:59:52

https://hat-sorgulama.btk.gov.tr/sorgu.php#

Bu adresten haberiniz olmadan adınıza açılan hatları sorgulayabilirsiniz.
Kst, Emperor, TeQNyC ve 10 kişi bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
Görüntüleme 10104 Comments 78
Sponsored Links
Total Comments 78

Comments

  28  
Alt 03-01-2013, 16:00:44
 
Standart

Alıntı:
AlperDemircan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Anlamadığım, kendi hattımızı niye yazıyoruz ki?

Numaram benim zaten. TC kimlikte kayıtlı olan numaraları göstermesi gerekmiyor mu?
size ait bir numara ve tc kimlik numaranız ile kimlik doğrulama yapıp verdiğniz numaraya sorgulama şifresi gönderiyor. Bu sayede kötü amaçli kişiler sistemden faydalanamiyor mantıklı sistem

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:00:44 -->-> Daha önceki mesaj 15:55:19 --

Alıntı:
sezerturkmen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
2 tane habersiz hat açmışlar iptal ettireyim başımız belaya girmesin
hattı kapattırmak çözüm değil bu vakte kadar kim bilir ne işlerde kullanmışlardı. C.savcılığina şikayet dilekçesi yazın
______________________________________________________

Disiplin.
Sponsored Links
  29  
Alt 03-01-2013, 16:02:16
Üyeliği durduruldu
 
Standart

Gayet iyiymiş denedim kontrol ettim ama 11 tane hat çıktı adıma bu nedir ki ya böyle
  30  
Alt 03-01-2013, 16:26:00
 
Standart

Güzel sistem. iyi çalışıyor şu anda. Kontrolde fayda var...
______________________________________________________

Erzurum
  31  
Alt 03-01-2013, 16:36:21
 
Standart

Adımıza açılmış olası bir hattı sorgulamak için Telefon numarası girmek saçma değilmi? TC kimlik numarası ne işe yarıyor? Bu devlet bir b*kuda adam gibi yapsa dişimi kırıcam cidden.
  32  
Alt 03-01-2013, 18:56:46
 
Standart

Alıntı:
onlyweb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
iyide başka birisi hat aldıysa hattın numarasını nerden bileceksinizde oraya yazacaksınız anlamadım
Yanlış bir uygulama yapmışlar dediğiniz gibi sadece Tckimlik nosu o anki hatla uyuşuyorsa söylüyor böyle bir mantıksızlık işte
  33  
Alt 03-01-2013, 22:48:22
 
Standart

Alıntı:
Archer34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Adımıza açılmış olası bir hattı sorgulamak için Telefon numarası girmek saçma değilmi? TC kimlik numarası ne işe yarıyor? Bu devlet bir b*kuda adam gibi yapsa dişimi kırıcam cidden.
Alıntı:
Kirkbir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yanlış bir uygulama yapmışlar dediğiniz gibi sadece Tckimlik nosu o anki hatla uyuşuyorsa söylüyor böyle bir mantıksızlık işte
TC kimlik o anki hatla uyuşuyorsa operatörlerdeki bütün isminize açık hatlar gözüküyor. Bunuda güvenlik nedeniyle yapmışlar doğru bir uygulama bence
Milqboys bunu beğendi.
  34  
Alt 03-01-2013, 23:02:13
 
Standart

Bende turkcell olarak sorgulattım aveada hattım olmasına rağmen diğer 2 operatörde hat bulunamamıştır diye ibare geçti. Sanırım yeni bir sistem olmalı yada benim hatlar iptal oldu kullanmıyordum.
  35  
Alt 03-01-2013, 23:58:13
 
Standart

Alıntı:
Archer34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Adımıza açılmış olası bir hattı sorgulamak için Telefon numarası girmek saçma değilmi? TC kimlik numarası ne işe yarıyor? Bu devlet bir b*kuda adam gibi yapsa dişimi kırıcam cidden.
dostum şifre göndermek için telefon numaranı soruyor tc numarası sanamı ait başkasınamı güvenlik kontrolu yapıyor kötümü? tc numarasını bildiğin herkesin kolaylıkla ne kadar hattı var bakabilirsin o olmazsa, yani saçma değil gayet güzel
Sponsored Links
  36  
Alt 04-01-2013, 00:00:38
Sorunsuz İşlem
 
Standart

Sistem iyi düşünülmüş güvenlik açısından iyi bugün kontrol ettim sorunsuz çalışıyor. Dünkü yoğunluk azalmış

Bu arada üzerimde başka hat yok
______________________________________________________

Cevapla


Article Tools



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:17:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.

“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş
Tüm genel soru(n) için detay & Ban Sorunları için ban reklam
radore
Datacenter
Google+

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan R10.net WebMaster Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. R10.net hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde R10.net yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.
aşk

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311