Aspire
Koineks
  • 05-12-2006, 08:50:24
    #64
    1/2
    posta gazetesi bu tiraj olayından sonra tv lere bol bol reklam vermeye başladı
    özel ekler özel yazı dizileride hazırlamaya başladı
    tahtını geri alacaktır yakında herhalde görcez hep beraber
    Radyo Dinle | Dinleyici.com
  • Sponsor Reklam
  • 05-12-2006, 09:00:14
    #65
    1/2
    aLp3r adlı üyeden alıntı
    Abicim bu zaman gazetesinin yöneticileri yani nurcuların yanlarında 3 senedir kalıyordum ve ne olduklarını gayet iyi bilirim...Ayrıca ben sadece fikirlerimi söyledim fikirlerimi söylediğim yüzünden dövecek olan varsa açık adres vereyim...(Not:babam ülkücülük davasından 7 sene hüküm giymiştir)

    bana inan nurcuları senden daha iyi tanıyorum ve o adamlara toplumun büyük bir kısmı hor gözle bakıyor ama o adamlar neler başarıyor ve neler başarmamızı sağlıyor onu sadece o toplumu derinlemesine araştıran bilir ben onların yanına gitmeden önce bu araştırmayı yaptım ... inş herkes farkına varır ..

    alper seni döverler felan demedim ama bu kadar derin bir mevzu için fikirlerini ulu orta söleme ... DAX abim 5 gazete giriyor olabilir .. ama bedava dağıltığını hiç görmedim benden söke söke almışlardı paralarını
    Mimari Proje
  • 05-12-2006, 09:18:09
    #66
    1/2
    ne hikmettir bilmiyorum ama bazı arkadaşlar Cumhuriyet Gazetesi hakkında saçma sapan yorumlar yapmaktan kendilerini alı koyamamışlar.
    Hatta bir tanesi çirkefleşip laikliği dinsizlikle alakadar kılmıştır.
    Bu ne cürret ya
    Ama çok görülmez Cemaat hoca ilişkisi örn : hangi belediye başkanı hatırlamıyorum ama Akp den biri sözlik bastırıp öğrencilere dağıtmıştı yakın zamanda Laikliğin karşılığı olarakta DİNSİZ ibaresini kulanmıştı.

    ,
    Alıntı
    cumhuriyet - radikal - hürriyet - milliyet

    Bu soylediginiz gazeteler sol kesime hitap eden gazeteler, özellikle Cumhuriyet gazetesi Laiklik diye bas bas bagıran ve laikligide sadece Allahı tanımamak zanneden bir avuc yazarcıkın bulundugu beşpara etmez bir gazete ne tasarım ne renk ne bi ilgi çekici konu neden alayımki ben bunu?
    Zaman fena değil en azından eline aldıgında dogru düzgün bi haber okuyosun
    Posta gazetesi magazin gazetesi aklı yetmeyen veletlerin aldıgı Aile boyu okunan ***** dergi gibi birşey
    Sen ne terbiyesiz bişeysin öyleki bu kelimeleri zikrediyorsun.
    Cumhuriyet Gazetesinin trajını artırmak gibi bir hedefi olsa daha değişik yollar izlerlerdi eminim. Kemikleşmiş bir okuyucu kitlesi var ve böyle listelere girmesi gerekmiyor.

    Bak arkadaşım parayla veya bedava her ne olursa olsun
    Gazeteci görevini yapacak, onu bunu gösterip vurulmalarına öldürülmelerine sebebiyet vermemeli
    100 yıl Önce doğdu Şanlı EFSANE ! 100 yaşında Mutlu ol FENERBAHÇE
  • 05-12-2006, 09:24:47
    #67
    1/2
    Cumhuriyeti herkes okuyamaz bir belirli seviyesi olması gerekir.
    Türkiyenin Aydınlık İnsanlarına Cumhuriyet Okumak Yakışır diyorduya reklamda harbiden öyle yoldan geçen herkesin okuyamıycağı bir gazete.

    aydın entellektüel kesin daha çok okuyor.
    ama bence güzel bir gazete

    arkadaşlar şunu unutmayın çok kaynak olması çok gazete olması iyidir.
    şimdi 1 tek gazete yada 2 gazete olsa dahamı iyi olcaktı
    nekadar çok gazete okadar çok fikir zenginliği demektir.
    ama Bu ülkenin kanunlarına uydukları sürece
    Radyo Dinle | Dinleyici.com
  • 05-12-2006, 09:37:40
    #68
    1/2
    Alıntı
    Cumhuriyeti herkes okuyamaz bir belirli seviyesi olması gerekir.
    Türkiyenin Aydınlık İnsanlarına Cumhuriyet Okumak Yakışır diyorduya reklamda harbiden öyle yoldan geçen herkesin okuyamıycağı bir gazete.

    aydın entellektüel kesin daha çok okuyor.
    ama bence güzel bir gazete

    arkadaşlar şunu unutmayın çok kaynak olması çok gazete olması iyidir.
    şimdi 1 tek gazete yada 2 gazete olsa dahamı iyi olcaktı
    nekadar çok gazete okadar çok fikir zenginliği demektir.
    ama Bu ülkenin kanunlarına uydukları sürece
    özetlemişsin işte olayı
    +1907
    100 yıl Önce doğdu Şanlı EFSANE ! 100 yaşında Mutlu ol FENERBAHÇE
  • 05-12-2006, 09:54:54
    #69
    Guest
    1/2
    SavaGe adlı üyeden alıntı
    cumhuriyet - radikal - hürriyet - milliyet
    Bu soylediginiz gazeteler sol kesime hitap eden gazeteler, özellikle Cumhuriyet gazetesi Laiklik diye bas bas bagıran ve laikligide sadece Allahı tanımamak zanneden bir avuc yazarcıkın bulundugu beşpara etmez bir gazete ne tasarım ne renk ne bi ilgi çekici konu neden alayımki ben bunu?
    Zaman fena değil en azından eline aldıgında dogru düzgün bi haber okuyosun
    Posta gazetesi magazin gazetesi aklı yetmeyen veletlerin aldıgı Aile boyu okunan ***** dergi gibi birşey
    Hangisin beğenmedin, bir kere o gazetelerin daha çok sol kesime hitap ettikleri bir gerçek, bunu ne sen nede ben değiştirebiliriz boşuna bişiler izahına kalkma.
    Evet Cumhuriyet avaz avaz Laiklik diye bağırıyor buda bir gerçek.
    Benim anlamadığım hani cumhuriyet gazetesi olmasa onlar bu kadar yaygara koparmasa sanki bu ülkede laiklik kalmayacak,
    Böyle düşünmek örümcek kafalılığın ta kendisidir. Bu ülkede laiklik yerleşmiş bir kavramdır kimse yıkamaz.
    Yeri gelmişken Laikliği Dinsizlik(Bizzat öyle görüyorlar yada öyle zannediyorlar) Olarak Gören Aydın Solcu Kesim aman lazım değil onlar kendi dünyalarında yaşasınlar
  • 05-12-2006, 10:09:27
    #70
    1/2
    O bahsettiğin gazetelerin hepsini okuyorum. Lakin benim üstünde durduğum Cumhuriyet Gazetesi ve
    Alıntı
    cumhuriyet gazetesi Laiklik diye bas bas bagıran ve laikligide sadece Allahı tanımamak zanneden bir avuc yazarcıkın bulundugu beşpara etmez bir gazete
    bu kelimedir.Bi tarafınızdan uydurup kendi yönünüzde olayları yorumlamaktan kaçmıyorsunuz nedense?
    Böyle bir tez atan birisinin ardında durup saçma fikirlerine alet olmanız beni hayrete düşürdü.
    Demek Cumhuriyet gazetesi yazarları ve okurları dinsiz he
    vay ahlaksızlar vay
    hadi ikileyin bakalım irana
    Burası Ulu Önder Atatürk' ün Kurduğu Laik Demokratik Türkiye Cumhuriyetidir!
    100 yıl Önce doğdu Şanlı EFSANE ! 100 yaşında Mutlu ol FENERBAHÇE
  • 05-12-2006, 10:17:35
    #71
    Guest
    1/2
    SavaGe adlı üyeden alıntı
    O bahsettiğin gazetelerin hepsini okuyorum. Lakin benim üstünde durduğum Cumhuriyet Gazetesi ve bu kelimedir.Bi tarafınızdan uydurup kendi yönünüzde olayları yorumlamaktan kaçmıyorsunuz nedense?
    Böyle bir tez atan birisinin ardında durup saçma fikirlerine alet olmanız beni hayrete düşürdü.
    Demek Cumhuriyet gazetesi yazarları ve okurları dinsiz he
    vay ahlaksızlar vay
    hadi ikileyin bakalım irana
    Burası Ulu Önder Atatürk' ün Kurduğu Laik Demokratik Türkiye Cumhuriyetidir!
    İran'a sen ikile, Ben Türkiye ve Modernlikten Vazgeçecek değilim, ama bu bazı gerçekleride değiştirmez.
  • 05-12-2006, 10:17:40
    #72
    1/2
    Cumhuriyete laf edenler acaba Cumhuriyet okudu mu hayatında hiç çok merak ediyorum. Eklerini incelediler mi hediye ettiği o küçük kitaplara baktılar mı ?

    Neden karşınız cumhuriyete kendi çıkarları doğrultusunda yayın yapmadığı için mi ? Toplumu bilinçlendirip , kültür seviyesini artırmaya çalıştığı için mi ? Yoksa bunların bütününün sizi rahatsız ettiği için mi?

    Taraflı doğan grubu gazetelerini okumaya devam edin o zaman. Gözlerinizi kapayın.Olaylardan bihaber olmanın huzurunu yaşayın.