Hitli blogspot siteniz varsa çok kazandıran reklam yerleşimi - Sayfa 4
Google Fan Webmaster Forum

Geri git   Google Fan Webmaster Forum > >

Google Adsense Google Adsense bilgi paylaşım platformu

Cevapla
LinkBack Seçenekler
  28  
Alt 09-08-2007, 15:41:06
 
Standart
sığmaması benim için problem değil konu olarak görünmesini istediğim iiçin öyle yaptım.

google açısından problem olurmu benim endişem o
Sponsored Links
  29  
Alt 09-08-2007, 15:53:50
Üyeliği durduruldu
 
Standart
Alıntı:
noxious Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sığmaması benim için problem değil konu olarak görünmesini istediğim iiçin öyle yaptım.

google açısından problem olurmu benim endişem o

yanlışlıla kendin tıklamazsan banlanmazsın...
  30  
Alt 09-08-2007, 17:47:12
Üyeliği durduruldu
 
Standart
ya arkadaşlar sayfadaki reklam sayıları için sınırlama değiştimi ben bir sayfada on tane adsense reklamı gördüm Your Text On An Any Picture Or Choose An Image Template burdan resim oluşturma için araçlardan birine girince gördüm şaşırdım..
  31  
Alt 09-08-2007, 18:58:57
Üyeliği durduruldu
 
Standart
Blogumu öyle reklama boğacağıma hiç reklam koymam daha iyi. En iyisi sadece 1 tane ama güzel bir yere koymak.
  32  
Alt 09-08-2007, 20:11:37
A Little Break!
 
Standart
Alıntı:
Simsek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bağlantı birimleri sorun yaratmıyor...

Zaten yaratacak olsa google izin vermez , reklamlar gözükmez...

Hem ben çok kazanmıyom maksat gençler ışığımızdan faydalansın

zaten orda seçtiğin temaya göre sana arka planına görede uygun renk kodları hazır veriyor her temada bu şekil arkaya uygun yapabilirsin ki yani gereksiz bir konu olmuş bence kendiniz sanki bir ton para kazandınız da gençlere ışık tutuyorsunuz bırakın bu işleri hocam..

normal birşeyi gösteriosunuz zaten.. ilginç bir olay varsa onları gösterin daha ilgi çeker başlığı görende birşey sanıyor alınma ama benim her bloğumda hatta gördüğüm çoğu blokta senin dediğin var herkesin yaptığı birşey
yinede teşekkürler buna dikkat ettiğin için..

o çoluk çocuk dedikleriniz senden benden çok kazanıyor küçümseme yapmayın
______________________________________________________

Ne mutlu TÜRKÜM diyene !
  33  
Alt 09-08-2007, 20:46:44
 
Standart
bence şimsek bu forumun yarısı sana kıl oluyo
baksana flashcenter senede bır mesaj yazıyo ( bu arada daha terbiye falanda öğrenememiş ama burası kreş değil )
oda senı eleştirmek ıcın
______________________________________________________

şükretmeden nasıl mutlu olabilirsiniz
  34  
Alt 09-08-2007, 20:47:59
A Little Break!
 
Standart
Alıntı:
Black Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bence şimsek bu forumun yarısı sana kıl oluyo
baksana flashcenter senede bır mesaj yazıyo ( bu arada daha terbiye falanda öğrenememiş ama burası kreş değil )
oda senı eleştirmek ıcın
aga benide katıosan arkadaşı tanımıyorum sadece yorum yaptım kıl felan değilim tanımıyorumda yanlış anlaşılmasın
______________________________________________________

Ne mutlu TÜRKÜM diyene !
  35  
Alt 09-08-2007, 20:48:27
Üyeliği durduruldu
 
Standart
Alıntı:
SABQCES Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
zaten orda seçtiğin temaya göre sana arka planına görede uygun renk kodları hazır veriyor her temada bu şekil arkaya uygun yapabilirsin ki yani gereksiz bir konu olmuş bence kendiniz sanki bir ton para kazandınız da gençlere ışık tutuyorsunuz bırakın bu işleri hocam..

normal birşeyi gösteriosunuz zaten.. ilginç bir olay varsa onları gösterin daha ilgi çeker başlığı görende birşey sanıyor alınma ama benim her bloğumda hatta gördüğüm çoğu blokta senin dediğin var herkesin yaptığı birşey
yinede teşekkürler buna dikkat ettiğin için..
Başka blogspot temalarında etiketlerin olduğu bölüm renkli değil. alt alta iki reklam kullanınca ferklı renkte içerik gibi görünüyor. Bunun aynısını veya daha iyisini göster madem her sitede aynı. blogger ın verdiği kodlar birebir arkaplanla uyumlu değil bunu da denemediğinden sallama bilgi olarak yazmışsın. Ayrıca fontu da küçülttüm dikkat ettiysen. Bazen sırf yorum yapmış olmak çok şey biliyormuş havasına neden bürünürsünüz anlamam.

Alıntı:
Alıntı
o çoluk çocuk dedikleriniz senden benden çok kazanıyor küçümseme yapmayın
Onun espiri olduğunu anlamadıysan ne diyim sana artık bilemiyorum..

ayrıca bazı arkadaşlar demişki içerik yok sırf reklam var.

O görmüş olduğunuz reklamların altında 20 tane mesaj var belirtmek isterim. Zaten gogole sınırları dışına çıkmadım reklam konusunda ki çıkmak imkansız ( hile vs. saymıyorum)

burda radmin in eski mesajlarını birleştirip yeni konu gibi göstermeye çalışanları alkışlıyorsunuz da ben farklı bir şey göstermeye çalıştığımda neden millet bu kadar olumsuz tepki gösteriyor anlamıyorum.
Sponsored Links
  36  
Alt 09-08-2007, 21:06:41
aLp3r
Guest
 
Standart
Bende bu Simsek e kılım çok para kazanıyo ve bana hiç vermiyo
Cevapla


Seçenekler



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:33:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.

“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş
Tüm genel soru(n) için detay & Ban Sorunları için ban reklam
radore
Datacenter
Google+

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan R10.net WebMaster Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. R10.net hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde R10.net yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.
GOOGLE PLAY'den
indirebilirsiniz
APP STORE'dan
indirebilirsiniz
aşk

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314