Google adsense ve diğer tık sitelerine karşı çıkmalıyız - Sayfa 2
Google Fan Webmaster Forum

Geri git   Google Fan Webmaster Forum > >

Google Adsense Google Adsense bilgi paylaşım platformu

Cevapla
LinkBack Seçenekler
  10  
Alt 17-06-2007, 22:04:21
 
Standart
arkadaşında dediği gibi internet=google olmuşken bu dediklerin çok zor...
Sponsored Links
  11  
Alt 17-06-2007, 22:05:27
 
Standart
gösterimle tabi olur bilmediğimiz siteleri sitelerimizde gösteriyoruz ve kazancımızı bilmiyoruz. belkide adam site adresini adres çubuğuna yazıyor?
  12  
Alt 17-06-2007, 22:06:57
 
Standart
gışgırt vatandaşı gışgırt..
______________________________________________________

Word Wide Web
  13  
Alt 17-06-2007, 22:46:56
 
Standart
Adsense'nin en büyük kötülüğü, bu işi bilmeyenlerin site açması sonucu kalitenin inanılmaz derecede düşmesidir.

Bunu başka hiç birşeye bağlayamazsınız.
  14  
Alt 19-06-2007, 01:07:16
Üyeliği durduruldu
 
Standart
çok zor

devrimci bir adam gerekiyor bu iş için güçlü biris
  15  
Alt 19-06-2007, 01:15:07
Üyeliği durduruldu
 
Standart
devrim diyosunuz ama mesela ben 50 milyar verim açim bu tarz bi sistem acaba kaç taneniz beni destekler 8-10 kişi yapamaz bu işi bunuda seçim öncesi proganda gibi düşün eğer beni Türkiyedekilerin destekliceğini bilsem açarım ama nerde millet mynete bile önem vermiyolarda banamı destek versinler....
  16  
Alt 19-06-2007, 01:23:00
 
Standart
Katılmıyorum. Üstelik saçma buluyorum.

Adsense yokken sitelerden 5 kuruş kazanamıyoduk. Cj gibi saçma sapan sponsorluklarla uğraşıyoduk. Şimdi en azından site yaptığımızda karşılığını alabiliyoruz. Turkcellmiş aveaymış vs. vs kaç siteye reklam verecek bunlar? Ya da googledan düzenli ödeme almak varken sitende bu ay 25 ytlye aldığın reklamı bi ay sonra alabileceğin malummu?
Ben senin düşündüğünün tam tersini düşünüyorum. Adsense tarzı alternatifler neakdar çoğalırsa kazancımız okadar artar.Bizde acaba siteme biri reklam verirmi diye düşünmekten kurtuluruz.

bronx

Adamın derdi tıklama sistemleriyle zaten olay Türk-Yabancı oalyı değil. mynetin işleyişi adsenseden çokmu farklı sanki? Myneti adsenseden banlananlar kullanıyo ki görüyoruz mynet ödemeleri bikaç ay geç yapıyo. Veya katreklam falan var neden tutmuyola sizce? Çünkü kalite farkı var. Son dönemde çıkan bu tür Türk sponsorlardan en kalitelisi reklamstore dur. Umarım o da bozulmadan aynen devam eder


Son olarak kişisel fikrim interneti kalitesizleştiren googleın adsensesi değil direkt olarak googleın arama hizmetidir.Adsense olmasaydıda alternatif para kazanma sistemleri olsaydı yine aynı tür siteler açılır aynı şeyle yapılırdı.
Tahminimce adsenseden banlanmışsınız böyle bi acınız var o yüzden böyle sistemelre karşısınız
______________________________________________________

SATILIK DOMAİNLER
  17  
Alt 19-06-2007, 01:26:57
Üyeliği durduruldu
 
Standart
@kra@ksk haklısın artık çok geç bunu 3 yıl önce engelleyebilirdik ama artık çok geç biri çıkıp 1 milyon dolar harcamadığı sürece buk olay kolay değişmez artık çook geç
Sponsored Links
  18  
Alt 19-06-2007, 01:37:25
 
Standart
Alıntı:
KR@LKSK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Katılmıyorum. Üstelik saçma buluyorum.

Adsense yokken sitelerden 5 kuruş kazanamıyoduk. Cj gibi saçma sapan sponsorluklarla uğraşıyoduk. Şimdi en azından site yaptığımızda karşılığını alabiliyoruz. Turkcellmiş aveaymış vs. vs kaç siteye reklam verecek bunlar? Ya da googledan düzenli ödeme almak varken sitende bu ay 25 ytlye aldığın reklamı bi ay sonra alabileceğin malummu?
Ben senin düşündüğünün tam tersini düşünüyorum. Adsense tarzı alternatifler neakdar çoğalırsa kazancımız okadar artar.Bizde acaba siteme biri reklam verirmi diye düşünmekten kurtuluruz.

bronx
Adamın derdi tıklama sistemleriyle zaten olay Türk-Yabancı oalyı değil. mynetin işleyişi adsenseden çokmu farklı sanki? Myneti adsenseden banlananlar kullanıyo ki görüyoruz mynet ödemeleri bikaç ay geç yapıyo. Veya katreklam falan var neden tutmuyola sizce? Çünkü kalite farkı var. Son dönemde çıkan bu tür Türk sponsorlardan en kalitelisi reklamstore dur. Umarım o da bozulmadan aynen devam eder


Son olarak kişisel fikrim interneti kalitesizleştiren googleın adsensesi değil direkt olarak googleın arama hizmetidir.Adsense olmasaydıda alternatif para kazanma sistemleri olsaydı yine aynı tür siteler açılır aynı şeyle yapılırdı.
Tahminimce adsenseden banlanmışsınız böyle bi acınız var o yüzden böyle sistemelre karşısınız
Son söylediğinizi yakıştıramadım hayır google dan felan banlanmadım siz acaba google muhendisi felan mısınız? google her siteye reklam veriyor isteyen herkes alabiliyor bizde burda çırpınıyoruz yok sandboxmuş yok çözünürlükten buldular ban yedimmiş kendimize göre teoriler üretiyoruz.. google bütün kazancını bu sistemden kazanırken benim onun artıklarını yemek hoşuma gitmiyor. o zaman yemessin diyebilirsiniz sırf adsense-adwords sisteminin ülkeye getirdiği zarar eminim fazladır. ayrıca bir forum sitesi yaparsan tabi reklam alamazsın ilk yazımda belirttiğim gibi küçük sitelere cazip geliyor olan kendini ispatlamış sitelere oluyor. herhangi bir reklamdan alacakları ücret düşüyor.
Cevapla


Seçenekler



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:57:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.

“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş
Tüm genel soru(n) için detay & Ban Sorunları için ban reklam
radore
Datacenter
Google+

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan R10.net WebMaster Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. R10.net hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde R10.net yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.
GOOGLE PLAY'den
indirebilirsiniz
APP STORE'dan
indirebilirsiniz
aşk

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314