Aspire
Koineks
  • 15-06-2007, 15:07:18
    #46
    Guest
    1/2
    Yok bugüne kadar adsense için site açıp kazanıyordum.Bu işi bıraktım.

    Şimdi projelerim var onları hayata geçirdikten sonra adsense kullanacağım yani normal sitelerimde.
  • Sponsor Reklam
  • 15-06-2007, 15:09:01
    #47
    1/2
    Premium olabilmek için sadece gösterim yapmanız yeterli değil, gösterim kadar içeriğede önem veriyorlar.
  • 15-06-2007, 15:11:35
    #48
    Guest
    1/2
    Ben buna katılmıyorum Baysal.

    20 milyon gösterimi olan bir site düşünelim.Bu adamların adsense kullandığını.

    Bu adamlar zaten adsenseden hakkı sayılır para kazanıyordur.

    Mantıken bu adamlar bu parayı kazanabiliyorsalar Google kurallarına göre siteleri uygundur.

    Ve 20 milyon gösterime ulaştıkları içinde premium olurlar.

    Yoksa bahsettiğn içerik konusu mesela İllegal yada çöp yada spam siteler olabilir diyeceksin.Bende dicemki bu tarz siteler 20 milyon gösterim yapsalar bile zaten normal olarak google adsenseden banlanmış olurlar.

    Bide Bu cümleyi kurarken neye bağladın anlamadım.YANİ nerden biliyorsun içeriğe önem verdiklerini.
  • 15-06-2007, 15:15:34
    #49
    1/2
    Bunu gerçekten açıkça belirtiyorlar ******. Türkiyede çok sayıda 20 milyon+ gösterim yapan site var. Ancak herkese verilmiyor premium. Bunun 1 numaralı sebebide içeriktir.
  • 15-06-2007, 15:16:55
    #50
    Guest
    1/2
    Abi iyide ben yine katılmıyorum.Googlenin premium olayını türkiyeye yeni getirdiğini düşünüyorum.Kısa zaman içinde büyük sitelerin pre olacağını düşünüyorum.

    Bunun dışında görende çok özgün içerikli bir siten var sanacak.Sonuçta sende bir download sitesisin darılma yani.
  • 15-06-2007, 15:20:11
    #51
    1/2
    kısmet inş bizede bi gün verirler
  • 15-06-2007, 15:22:53
    #52
    1/2
    Ancak o sitedeki her programın açıklaması vs. tek tek özenerek girildi. Diğer download siteleri gibi değil. Ücretli editörler çalışıyor site için. Site her an güncelleniyor. Diğer sitelerden farkımız olduğunu düşünüyorum.
  • 15-06-2007, 15:49:05
    #53
    Guest
    1/2
    Ya tabiki farkınız var Baysal ona bişe demiyorum ben.Ama ben İçerik faktörünün çok büyük bir etken olduğunu düşünmüyorum.

    20 mlyon gösterim yapan bir site zaten belirli bir kapasiteye ulaşmıştır.

    Neyse tr ye hayırlısı olması dileğiyle.
  • 15-06-2007, 15:51:30
    #54
    Guest
    1/2
    Baysal olm milleti kıskanıp durma benim premiumu kullanırsın sıkma canını :=)