Aspire
Koineks
  • 28-12-2005, 10:58:10
    #10
    1/2
    zannetmiyorum..
    fazla paranoyak düşünceler çıkmaya başlıyor..

    bence orantısızlık birinci sebep..

    dikkat ettim, aşırı fazla gösterim olup da 4-5 günlüğüne sıfırlanınca bu ani değişim nedeniyle sistem sizi otomatik atıyor bence...
    aranızda bu sebepten atı*** baya bi kişi var gördüğüm kadarıyla..
  • Sponsor Reklam
  • 28-12-2005, 11:04:42
    #11
    1/2
    şunu biliyorum ki google o çocuğu değil...
    Zehir Miktardadır...
  • 28-12-2005, 13:20:02
    #12
    yahu işi gücü yok google girecek buraya senin ip ne bakacak rica ederim yapmayın yahu.. Ayrıca foruma bu tür başlıklar açılmasına izin veren ve görmezden gelip editlemeyip altına yorum dahi yazan modlarıda kınıyorum.. Yakışmıyor..
  • 28-12-2005, 13:36:29
    #13
    1/2
    O'nun bir çok anlamı olabilir senin aklın fesat demekki

    ayrıca 3 tane farklı hesabın aynı bilgisayardan girilmeden aynı gün kapanması bence imkansız... ve ben google reklamını kaldıramam yav ? google bana öyle bir zorunluluğumu var istediğim an kaldırım aynı sonunda o güne kadar yapı*** her paramı ödemesi lazım.
  • 28-12-2005, 14:20:35
    #14
    Guest
    1/2
    musakara adlı üyeden alıntı
    beyler olay çözülmüştür 3 adet google hesabımız vardı toplam 3de kapatıldı bugün içersinde aynı ip ile 3 hesabanada kesinlikle girilmedi.. sitelerin hiç birbiriyle ilgisi yok isimler farklı adresler farklı birinde zaten 10 cent kazanç vardı r10da yazdığınız her google hakareti google temsilcisi okuyor... ipnize bakıyor sonra şu iple hangi hesaba girilmiş diye karşılaştırıyor ve bye bye...
    daha neler
  • 28-12-2005, 14:35:42
    #15
    Guest
    1/2
    Son Üye : Gugıl Amca

  • 28-12-2005, 14:42:38
    #16
    Guest
    1/2
    bir site belli bir sorun nedeniyle kapalı kalablir yada reklamı bir anda kaldırır bu ban nedeni olamaz. şimdi musakara dc nedeniyle yaşadığı sorunlar var. siteleri kapalı kaldı google nasıl atar bu adamı öyle bir anda gösterim düşünce atması bence mantıklı değil ve atmıyordurda.
  • 28-12-2005, 16:05:59
    #17
    Guest
    1/2
    googlenın senı banlama sebebı tıklamadan öte Senın daha once Banlanan bır hesabınla O an kullandıgın adsense hesabı arasında bir bağ kurmasıdır.Yanı senı gecersız tıklamadan değilde Daha once banlanmış bir hesap bılgılerı ıle senın hesap bılgılerının Uyuşması ıle alakalıdır sanırım.

    Bu konudada google haklıdır.Eğer anladıgım kadarı ıle durum boyle ise.
  • 28-12-2005, 16:10:08
    #18
    Guest
    1/2
    bende günlük 200000 gösterimli sitemden dün adsense kodlarını kaldırıp adbrite kodlarını koydum. Adsense bana güven vermiyor. Ben bu sistemden atılmadım ama hiç hile yapmadığı halde atı*** yüzlercesini biliyorum. Yalnız iyinet veya r10.net değil, theadminzone,webmaster-talk, getpaidforum, webmasterworld, dnforum, digitalpoint gibi bir sürü webmaster forumunda yüzlerce kişi aynı dertten yanıyor. Google keyfine göre adam atıyor. Atsın. At kardeşim, at senin eşşek senin, sür dilediğin yere ama bizim kazanılmış paralarımıza ne hakla el koyuyorsun? diyor insan içinden. Madem geçersiz tıkı tespit edebiliyorsun, neden bir "uyarı sistemin yok", neden tespit edebildiğin şeyi hesaptan düşüp bir uyarı yapmıyorsun?. Arkadaş dava açarsa bende atılmadığım halde maddi destek veririm. Bu işin bir kuralı kitabı olması lazım. Böyle keyfine göre adam atarlarsa, kazanılmış paraları adamı atma gerekçesiyle elinden alırlarsa daha çok dava açılır adsense'e. Kimsenin bir iki geçersiz tık oldu diye bütün paraya el koymaya hakkı yok. Madem sistemden atacaksın, geçersiz tıkların parasını hesaptan düş, geçerli tıklamaların ödemesini yap ve öyle at. Hiçkimse google efendinin reklamlarını babasının hayrına bir veya daha fazla ay yayınlama gibi bir lüksü yok. Burda bir kısmımız bu işi hobi olarak yapıyo olabilir ama bazımızında ekmek kapısı bu. Bu başlığıda banlandığım için değil, banlananların hakkını savunmak için açmıştım ama tabi belenen akibete uğradı. Böyle yalnız yalnız gezerseniz mini mini kuzular, google gibi bir kurt sürüsü sizi kapar. Bence organizasyon vaktidir. Hemde bir an önce, daha fazla kişi mağdur olmadan:

    http://r10.net/showthread.php?t=3955