Aspire
Koineks
  • 22-09-2005, 11:57:04
    #91
    Guest
    1/2
    kes la kafam arıyo bide senle uğraşamam
  • Sponsor Reklam
  • 22-09-2005, 12:00:01
    #92
    1/2
    beyler bu forum scriptine bir modül eklemeyi becerebilecek arkadaşlar olduğunu tahmin ediyorum.

    isteyen kişi bir dizi geyik mesajlar göndermek amacıyla geyik moduna geçer...
    daha sonra diğer kullanıcılardan geyik mesajları da görmek isteyen kişi geyik okuma modunu enable yapar.
    böylece geyik olan mesajları görür.
    ya da geyik mesajları okumadan başlığı görüntülemek isteyen kişi geyik okuma modunu disable yapar.
    böylece bir başlıkta konu ile alakasız mesajları görmeden rahatlıkla BİR BÜTÜNLÜK İÇİNDE, kafayı yemeden mesajları görür ve internetten maksimum faydayı sağlamış olur. (bu scripti adapte edecek kişiye dualar eder )

    sizi eleştirmek için söylemiyorum ne yapacaksınız mecburen bu modül olmadığından geyiği de bırakacak olmadığınıza göre bu şekilde takılıyorsunuz...

    saygılar..

    saygılar
    Zehir Miktardadır...
  • 22-09-2005, 12:01:59
    #93
    Guest
    1/2
    ben düz kafa kullanmıyom bu forumu ters kontak yapınca nası kullancam bunu da düşün
  • 22-09-2005, 12:17:05
    #94
    1/2
    kardeş bu depriyaja basmak gibi bir şey yani.. (bu modül bende nedense bu çağrışımı yaptı )

    bir de sarhoş koruması olabilir bak o yeni geldi aklıma. süper bir şey olur.

    18+ koruması :: (******+küfür olunca. küççükler bu mod'u açamıyo)

    hile koruması :: arama motorları bu başlıkları indexleyemiyo. kıdemli üyelerden başkası göremiyo

    aç koruması :: karnı acıktıran mesajlar atınca kullanıyo. aç arkadaşlarımız açken bu mesajları görüp içleri geçmiyo

    abaza koruması :: 18+ koruması ile aynı

    az para kazanan koruması :: az para kazananlar kıskanmasın bozulmasın diye koruma

    b harfi ile sonra devam edicem

    valla rep istiycem bu mesaja kapalı ama artık vermeye çalışın bir şekilde.

    (rep koruması da olabilir bu arada..)

    saygılar..
    Zehir Miktardadır...
  • 22-09-2005, 12:19:20
    #95
    Guest
    1/2
    çok süper fikirler

    bunu vbulletine sun kesin seni takıma alırlar
  • 22-09-2005, 12:44:31
    #96
    1/2
    :P oda olur :P
  • 22-09-2005, 12:45:40
    #97
    Guest
    1/2
    Ula ben gittim reklamları ekledim 3 günde anca 1 dolar oldu bu google reklamları sitenin en üstüne nasıl ekleniyo bi bilgisi olan var mı ?
  • 22-09-2005, 12:53:40
    #98
    1/2
    çekler 23 ündemi 24 ündemi kesliyor? sanırım en son 27 sine kadar tamamlanmsı gerekiyor kesim işlemlerinin
  • 22-09-2005, 13:07:51
    #99
    1/2
    23ünde yani bu gece işleme alınacak.

    23 te Ödeme işlemde yazacak
    25-26arası Ödeme yazar yani Yollanmıştır.
    Express istediyseniz 3gun içinde
    Normal posta istedisyeniz 21gun u buluyor çekin gelmesi.
    Sonra Banka Koşuşturması ...
    Svet je lep kada sanjamo