• 07-03-2008, 04:52:24
    #10
    1/2
    Alıntı
    arkadaşlar ben bir site yapıyorum ve adsenseyi menüler arasına aynı font ve renkte yaptım resimde görüldüğü gibi bir sorun çıkartırmı
    Alıntı
    # Google reklam birimlerinin üzerine yanıltıcı etiketler yerleştiremezler - örneğin, reklamlar "Sponsorlu Bağlantılar" olarak etiketlenebilir, ancak "Favori Siteler" olarak etiketlenemez
    Alıntı
    Renkleri siteyle uyumlu yapmak kullanıcıyı yanıltmaya girmezki?

    Sen kendinle çelişiyosun arkadaşım Konu sahibi demiş ki; menüler arasını aynı font ve renkten yaptım. Sen ilk yazacağını son yazıyosun. Arkadaş ads renklerini, sitesine göre düzenlemiş. Yani o reklamları siteden farklı birşeymiş gibi göstermemek için. Banlanmaz. Bahsettiğin kuralın, arkadaşın açmış olduğu konuyla bir alakası yok.
  • Sponsor Reklam
  • 07-03-2008, 04:55:21
    #11
    1/2
    MilliFantazi adlı üyeden alıntı
    Sen kendinle çelişiyosun arkadaşım Konu sahibi demiş ki; menüler arasını aynı font ve renkten yaptım. Sen ilk yazacağını son yazıyosun. Arkadaş ads renklerini, sitesine göre düzenlemiş. Yani o reklamları siteden farklı birşeymiş gibi göstermemek için. Banlanmaz. Bahsettiğin kuralın, arkadaşın açmış olduğu konuyla bir alakası yok.
    Resimde görüldüğü gibi diye belirtmiş. Ben resme göre yorum yaparım. İlk mesajımda alta koyduğum kuralda google reklam renkleri siteyle aynı olamaz diye bişey yazyıromu?
    O kuralı okuduktan sonra benim kurallara aykırı gördüğüm şeyin kategoriler başlığının altında yayınlanmasının olduğunu anlamak için çok fazla şeye gerek yok.
    Yani benim mesajıma okadar alakasız bir cevap verdinizki.
    Neyse uzatmak istemiyorum zaten ilk mesajım oldukça açık. Yazdığımı düzgünce okuyan herkes anlayabilir

    Arakdaşın konusunu sulandırmayı düşünmüyorum

    iyi geceler
    SATILIK DOMAİNLER
  • 07-03-2008, 04:57:31
    #12
    1/2
    Burda hadi kim haklı kim haksız kavgası yapmıyoruz ki. Arkadaş birşey sormuş, bildiğimiz kadarıyla yardımcı olmaya çalışıyoruz. Belki sen yanılıyorsun, belki ben. Önemli olan konunun sonunda kimin neyi yanlış bildiği ve düzeltmesidir. Nede olsa kabul edilen her yanlış, kazanılan bir zaferdir

    sizede iyi geceler.
  • 07-03-2008, 12:42:48
    #13
    1/2
    arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler ama daha konu bir çözüme ulaşmadı

    arkadaşımın biri şöle demiş : # Google reklam birimlerinin üzerine yanıltıcı etiketler yerleştiremezler - örneğin, reklamlar "Sponsorlu Bağlantılar" olarak etiketlenebilir, ancak "Favori Siteler" olarak etiketlenemez

    peki ben menü üzerindeki kategoriler yazısını silersen hiçbir sorun kalmayacakmı

    ve aynı zamanda ben böle dünya kadar site gördüm bu şekilde kullanan sadece yasakmı değilmi onu öğrenmek istiyorum yasaksa nasıl kullanıyorlar
  • 07-03-2008, 13:44:52
    #14
    1/2
    adiga adlı üyeden alıntı
    peki ben menü üzerindeki kategoriler yazısını silersen hiçbir sorun kalmayacakmı
    ve aynı zamanda ben böle dünya kadar site gördüm bu şekilde kullanan sadece yasakmı değilmi onu öğrenmek istiyorum yasaksa nasıl kullanıyorlar
    Bana kalsa o da riskli. Ben kullanmam şahsen Sonuçta o da kategoriyle birleşikmiş gibi görünüyo. Dediğim gibi ben kullanmam ama siz bilirsiniz tabiki
    Ayrıca illegal bi sürü içerik olan sitelrde de adsense kulalnılıyor. Aylardırda duruyor reklamlar. Onlarda yasak ama kullanıyolar. Yani birisinin kullanması o olayın serbest olduuğu anlamına gelmiyor

    Yani kullanıp kullanmamak size kalmış ben riske girmem o yerleşimle
    SATILIK DOMAİNLER
  • 07-03-2008, 13:51:35
    #15
    1/2
    Bu tür reklamlar yanıltıcı olamaz, çünkü reklamların üstünde google reklamları yazıyor.
    Ve bu şekilde kullanım yasak değildir serbesttir. Aynı şekilde çok tartışıldı forumda araştırma yapabilirsiniz..
    (Buda benim görüşümdür)
  • 07-03-2008, 14:54:41
    #16
    1/2
    valla çok ilginç ama bir sonuca varamadım birileri kullanın bu sizin hakkınız diyo birileri olmaz ban sebebi diyo arada kaldım valla
  • 07-03-2008, 14:55:56
    #17
    1/2
    adiga adlı üyeden alıntı
    valla çok ilginç ama bir sonuca varamadım birileri kullanın bu sizin hakkınız diyo birileri olmaz ban sebebi diyo arada kaldım valla
    [email protected]
    Bence buraya sorup daha net bir cevap al. En azından için rahat olur
    SATILIK DOMAİNLER

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319