Adsense'i başka bir sitede yayınlamak
Google Fan Webmaster Forum

Geri git   Google Fan Webmaster Forum > >

Google Adsense Google Adsense bilgi paylaşım platformu

Cevapla
LinkBack Seçenekler
  1  
Alt 08-12-2007, 16:12:08
 
Standart

Adsense'i başka bir sitede yayınlamak

1 ay kadar önde adsense e başvurdum ve 1 aydır onaylanmadı... Sonra başka bir sitemi adres gostererek tekrar bir basvuru yaptım ve 2 gün sonra onaylandı.. Şimdi ilk başvuru yaptığım siteye reklamları yerleştirdim fakat asıl başvuruyu yaptığım siteye reklam koymadım... Yani bi site için başvuru yaptım ama reklamları başka bi sitede yayınlıyorum şimdilik... Bu bir sorun olurmu acaba??? Asıl başvuru yaptığım siteye reklam koymak zorundamıyım.. Yada onaylandıktan sonra reklam koymazsam siteye adsense hesabım silinebilirmi ???
Bunları merak ediyorum biraz uzun ve karısık oldu sanırım ama cevaplarsanız sevinirim ...
Sponsored Links
  2  
Alt 08-12-2007, 16:13:59
 
Standart
Hayır öyle bir zorundalık yok; Yani reklamını istediğin sitede yayınlayabilirsin.Asıl verdiğin sitede yayınlamasanda olur... Sorun olmaz yani
  3  
Alt 08-12-2007, 16:14:45
Üyeliği durduruldu
 
Standart
başvurduğun siteye koymak zorundasın...
  4  
Alt 08-12-2007, 23:14:16
 
Standart
Arkadaslar biri bişey olmaz demiş biri olur demis hangisine güveneyim simdi...
Bende olur gibi düşünüyorum cünkü gidip iyi bi siteyi gosterip reklam alır sonra reklamı baska sıradan bi sitede yayınlarım...
Eğer basvuru yaptığım siteye kesin eklemem gerekiyorsa ne kadar süre içinde ekleme gerekir yada belli bir süre içinde eklemezsem hesabım silinirmi ???
  5  
Alt 08-12-2007, 23:27:13
 
Standart
Arkadaşım word pres kur veya başka bir şey kur 3-5 sayfa içerik ekle orayada reklam koy; ama zaten reklam aldığın sitenin içeriği vardır anasayfasına hiç olmazsa bir tane bağlantı birimi koy. En azından için rahat olsun. Sonra kodlarını istediğin kadar sitene koyarsın.
______________________________________________________

eğitim sitelerinizin tanıtımını yapabilirsiniz.
  6  
Alt 08-12-2007, 23:44:55
Üyeliği durduruldu
 
Standart
kurtaran başvuyu yaparken verdiğin siteye reklamları koymasanda olur ben öyle yaptım ve 4 5 aya yakın oluyo öyle kullanıyorum
  7  
Alt 08-12-2007, 23:58:07
 
Standart
Alıntı:
Dogan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşım word pres kur veya başka bir şey kur 3-5 sayfa içerik ekle orayada reklam koy; ama zaten reklam aldığın sitenin içeriği vardır anasayfasına hiç olmazsa bir tane bağlantı birimi koy. En azından için rahat olsun. Sonra kodlarını istediğin kadar sitene koyarsın.
Sorunda orda zaten basvurduğum siteye reklam koymak istemiyorum, mecburen o siteyle basvuru yaptım çünkü diğer sitelerimi kabul etmediler onaylanmadı 1 aydır. Bu iki günde onaylandı.. Umarım ByMeTaNeT in solediği gibi olur...
  8  
Alt 09-12-2007, 01:46:00
 
Standart
başvurduğun siteye reklam koymak gibi bir zorunluluğun yok ama eğer koyduğun site kural dışı ise uyarı gelicektir yakında bunun dışında adsense başvurulan siteye koyuldu koyulmadı incelemesi yapmaz
______________________________________________________

KARŞIYAKALI
Sponsored Links
  9  
Alt 09-12-2007, 02:00:44
 
Standart
Başvurduğun siteye reklam koymak gibi bi zorunluluk yok. Hurafelere inanmayın...

Bloggerdan başvuru yapıp açtırmıştım adsense hesabımı. O blogda reklam falan yok + siteyi hesap açıldığından beri güncellemiyorum bile hiti 1 bile değil
______________________________________________________

SATILIK DOMAİNLER
Cevapla


Seçenekler



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:55:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.

“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş
Tüm genel soru(n) için detay & Ban Sorunları için ban reklam
radore
Datacenter
Google+

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan R10.net WebMaster Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. R10.net hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde R10.net yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.
GOOGLE PLAY'den
indirebilirsiniz
APP STORE'dan
indirebilirsiniz
aşk

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314