Aspire
Koineks
  • 12-07-2017, 20:02:54
    #19
    1/2
    CouRaege adlı üyeden alıntı
    Sıvı başka sorunlar çıkarmadıysa eğer (yeni ekran takıp kontrol edilmeden anlaşılmaz) 400-500 lira dan aşağı yapıcaklarını zannetmiyorum piyasa fiyatını bilmiyorum ama ortalama ekran fiyatlarını baz alarak söylüyorum
    Telefon 500 lira etmez o zaman çöp oldu. Teşekkürler
  • Sponsor Reklam
  • 13-07-2017, 08:14:27
    #20
    1/2
    Merhaba Hocam,

    Samsung Note 2 kullanıcısıydım. Telefon son zamanlarda kendini reset atıp duruyordu geçen gün elimdeyken birden kapandı ve sonra açılmadı. Telefoncuya götürdüm başka pil taktı denedi gene açılmadı. Şarja takınca hiç bir şekilde tepki vermiyor şarj ışığı dahi yanmıyor. Sebebi sizce ne olabilir tamir etsem maliyeti ne olur ? ( 5 sene kullandım telefonu o benim bir parçamdı resmen )

    Bu olay yüzünden artık iphone kullanıcısı oldum
  • 13-07-2017, 08:31:42
    #21
    1/2
    Merhaba,
    Galaxy S4 mevcut bende, telefon 3.senesinde şuan, her şey gayet normal giderken son zamanlarda kendiliğinden kapanıyor. Kapandıktan sonra güç tuşuna basınca telefon açılmıyor, pilini çıkarıp taktıktan sonra güç tuşuna basınca açılıyor. Sorun ne olabilir hocam?
    Düğün Davetiyesi
  • 13-07-2017, 14:56:38
    #22
    1/2
    merhabalar @CouRaege, 5s kullanıcısıyım
    ekran çalışmama şikayetiyle tamire yolladım, ekranı değiştirdiler-içinde sıvı teması olduğunu bunun içinde +50 tl alacaklarını söylediler neyse ekran değişti sıvıyı temizlemişler felan kullanırken fark ettim sensörler, wifi, bluetooth, tam ekran gibi özellikler çalışmıyor geri yolladım wifi sorununu halletiler diğerleri hala çalışmıyor. Tamiri var mıdır? yeni bir tamirciye götürmeli miyim?
  • 13-07-2017, 20:00:58
    #23
    1/2
    Hocam asus zenfone 2 kullanıyorum ekran değişimi olduktan 2 gün sonra alt home tuş bölümü komple çalışmamaya başladı neden olabilir?
  • 13-07-2017, 20:14:54
    #24
    1/2
    @CouRaege hocam iphone 4s telefonum var yagmur suyu girdi ve artık açılmıyor. Yeni bir telefon alana kadar kullanmak için yaptırsam maliyeti ne olur acaba ?
  • 13-07-2017, 20:15:40
    #25
    1/2
    ErayWeb.Org adlı üyeden alıntı
    Merhaba Hocam,

    Samsung Note 2 kullanıcısıydım. Telefon son zamanlarda kendini reset atıp duruyordu geçen gün elimdeyken birden kapandı ve sonra açılmadı. Telefoncuya götürdüm başka pil taktı denedi gene açılmadı. Şarja takınca hiç bir şekilde tepki vermiyor şarj ışığı dahi yanmıyor. Sebebi sizce ne olabilir tamir etsem maliyeti ne olur ? ( 5 sene kullandım telefonu o benim bir parçamdı resmen )

    Bu olay yüzünden artık iphone kullanıcısı oldum
    Şarj entegresi olabilir, işlemci uçmuş olabilir ucu çok açık o yüzden

    faro79 adlı üyeden alıntı
    Merhaba,
    Galaxy S4 mevcut bende, telefon 3.senesinde şuan, her şey gayet normal giderken son zamanlarda kendiliğinden kapanıyor. Kapandıktan sonra güç tuşuna basınca telefon açılmıyor, pilini çıkarıp taktıktan sonra güç tuşuna basınca açılıyor. Sorun ne olabilir hocam?
    Şarj entegresinden yapabilir, hiç sıvı teması yada buharlı ortamda kaldımı telefon, oksitlenmede olabilir, bataryanın temas ettiği pinlerede bakın bi değişme var mı, birde eğer mümkünse başka bir batarya takıp deneyin aynı sorunları yapacak mı, bataryadanda yapabiliyor çünkü

    Avelox adlı üyeden alıntı
    merhabalar @CouRaege, 5s kullanıcısıyım
    ekran çalışmama şikayetiyle tamire yolladım, ekranı değiştirdiler-içinde sıvı teması olduğunu bunun içinde +50 tl alacaklarını söylediler neyse ekran değişti sıvıyı temizlemişler felan kullanırken fark ettim sensörler, wifi, bluetooth, tam ekran gibi özellikler çalışmıyor geri yolladım wifi sorununu halletiler diğerleri hala çalışmıyor. Tamiri var mıdır? yeni bir tamirciye götürmeli miyim?
    Büyük ihtimal kabaca bi sıvı temizliği yapmışlardır, şimdi wifi çalışıyorsa büyük ihtimal bluetoothta çalışıyor olmalı, zaten iphonelerde diğer cihazlarla bağlantı sağlayamıyosunuz, sensöre gelince, sıvı alan sensörün kendisi ise sensör değiştirilerek çözülebilir (bu arada sensör ve ön kamera tek parçadır) eğer sensörün çalışmasını sağlayan bi komponent zarar gördüyse anakarttaki o parça değişmelidir(bu daha pahalıya gelebilir)

    freguencey adlı üyeden alıntı
    Hocam asus zenfone 2 kullanıyorum ekran değişimi olduktan 2 gün sonra alt home tuş bölümü komple çalışmamaya başladı neden olabilir?
    Bildiğim kadarıyla o alt kısımda ekranla tek parça yani, ekranda sorun vardır, muhtemelen bozulmuştur yaptırdığınız yere gidin derim daha geç olmadan
  • 13-07-2017, 20:33:16
    #26
    1/2
    Hocam Sony Xperia Z2 telefonum var herkes su geçirmez diyor bende bi test ediyim dedim duşa girdim ilk 2 3 saat ekran gidip gelmeye başladı şuan sorunsuz çalışıyor ekranın alt sağ orta kısmında çizik gibi lekelenme oldu bunun ekranı değiştirmeden düzelme imkanı var mı
  • 16-07-2017, 12:58:42
    #27
    1/2
    Slm teknisyen kardes
    Pinini bilmedigim telefonu nasil acarim?