• 03-09-2016, 13:46:37
    #1
    1/2
    Merhabalar,

    Iphone 6 plus telefonumda 1-2 ay once dokunma hastaligi sorunu ortaya çıktı (Nedir bu ? )

    Kisaca anlatmak gerekirse ekran dokunmalara tepkisiz kaliyor ve ekranda gri şeritler çıkıyor. Ekrana parmağınızla basınc uygularsanız, basınç uyguladıgıniz sure ekran calisiyor vs vs.

    Gecen haftalarda ekrana basinc uygulayinca bile ekran dokunmalara tepki vermedi. Bende biraz daha basinc uyguladim ve telefonun ön camı kırıldı. Bu durum uzerine telefonun icini actim ve ön camı ayıklamaya çalıstım. Lcd ekran uzerinde bir miktar cam parcalari kaldi. Ve onlari sökemedim. Bu sekilde de telefon kullanilamiyor.

    Yani işin içinde apple'ın da hatası olmasi nedeni ile telefon kullanilamaz halde.

    Apple'a basvursam ucretsiz yeni telefon ile degisim yaparlar mi ? Veya önerileriniz nelerdir ?

    Teşekkürler
  • En Çok Beğeni Alan Cevaplar
    • engrafik
      9 Beğeni
      kusura bakmada kardeşim sende çamur atıp ihaleyi yıkacak yer arıyorsun.

      Telefonun dokunmatığı hastalıklı olabilir gönder garantiye adamlar desteğini versin. hadi göndermedin bastırdın çalıştırdın. hadi onuda geçtik bastırırken ekranı kırdın. onuda geçtik madem kırdın cihazı niye açıyorsun ? Kusura bakmada adamların sana yapacağı birşey kalmamış.
    • MahmutCan
      5 Beğeni
      Hocam sen niye camı söküp ayıklamaya çalışıyorsun direk servise gönderseydin ya o haliyle kullanıcı hatası denilerek geri çevrilmeniz muhtemel.
  • Sponsor Reklam
  • 03-09-2016, 14:11:02
    #2
    1/2
    Hocam sen niye camı söküp ayıklamaya çalışıyorsun direk servise gönderseydin ya o haliyle kullanıcı hatası denilerek geri çevrilmeniz muhtemel.
    Onaysız iş yapmayın. İsim soyisime göre ödeme yapınız.
  • 03-09-2016, 14:45:04
    #3
    1/2
    TuracBey adlı üyeden alıntı
    Merhabalar,

    Iphone 6 plus telefonumda 1-2 ay once dokunma hastaligi sorunu ortaya çıktı (Nedir bu ? )

    Kisaca anlatmak gerekirse ekran dokunmalara tepkisiz kaliyor ve ekranda gri şeritler çıkıyor. Ekrana parmağınızla basınc uygularsanız, basınç uyguladıgıniz sure ekran calisiyor vs vs.

    Gecen haftalarda ekrana basinc uygulayinca bile ekran dokunmalara tepki vermedi. Bende biraz daha basinc uyguladim ve telefonun ön camı kırıldı. Bu durum uzerine telefonun icini actim ve ön camı ayıklamaya çalıstım. Lcd ekran uzerinde bir miktar cam parcalari kaldi. Ve onlari sökemedim. Bu sekilde de telefon kullanilamiyor.

    Yani işin içinde apple'ın da hatası olmasi nedeni ile telefon kullanilamaz halde.

    Apple'a basvursam ucretsiz yeni telefon ile degisim yaparlar mi ? Veya önerileriniz nelerdir ?

    Teşekkürler
    cihazı açtığınız için garanti girmez normalde cam kırılamlarıda garantiye girmiyor ama hızlı basmadan önce verseydiniz apple hiçbir sorun yaşamazdınız dokunma hastalığı yüzünden hemen değişim yaparlardı
  • 03-09-2016, 14:48:05
    #4
    1/2
    kusura bakmada kardeşim sende çamur atıp ihaleyi yıkacak yer arıyorsun.

    Telefonun dokunmatığı hastalıklı olabilir gönder garantiye adamlar desteğini versin. hadi göndermedin bastırdın çalıştırdın. hadi onuda geçtik bastırırken ekranı kırdın. onuda geçtik madem kırdın cihazı niye açıyorsun ? Kusura bakmada adamların sana yapacağı birşey kalmamış.
  • 03-09-2016, 15:20:09
    #5
    1/2
    Apple in kusuru varsa da bunu göz ardı eder. Sen telefonu açmak ile zaten hata yapmışsın. Senin dediğin olay , ekran değişiminde olur , a kalite yani orjinal olmayan cam takıldığında o tür sorunlar meydana gelir , teknik servis in yapacağı birşey varsa da bakmaz. Fakat , sen telefonu hiç açmadan sorunu direkt olarak dile getirseydin , randevu alıp baktırsaydın sıfırını verirlerdi.) hata onların ise


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    idrak edilmemiş can, hayvan canıdır.
  • 03-09-2016, 15:35:51
    #6
    1/2
    Bencede diğer arkadaşların yorumlarına katılıyorum çamur atmak gibi bir şey oluyor bu. Madem öyle bir sorun var versen zaten anında yenisini verirler. Böyle bir riske kimse girmez. Onu geçtim pek bi parmak gücü ile kırılacak bi ekran yapısına sahip değil 6s
  • 03-09-2016, 15:48:38
    #7
    1/2
    Resmen yaptığın yanlışı apple yıkmışsın. Applenin daha olaydan haberi yok.

    Sen telefoncumusun niye açıyorsun ki ekranını. Al götür servise hemen yenisini versinler sana.
  • 03-09-2016, 15:51:05
    #8
    1/2
    Apple gibi ürünün arkasında her daim duran ve müşteri memnuniyetine sonsuz önem veren bir firmaya bence leke atmak yersiz olmuş

    Yeni telefon alırsınız artık hocam, onu ancak 1200 liraya falan tamir ederler. Kendiniz açtığınız için garanti dışı tabi.

    Selam ve Dua ile..

  • 03-09-2016, 16:13:01
    #9
    1/2
    öncelikle geçmiş olsun diğer arkadaşlarının dediği gibi direk apple verseydin direkt değişimini yaparlardı şimdi imkansız gibi bişey yinede denemekte fayda var. olmadı çıkma bir ekran alıp taktır. bu aralar piyasadaki yansanayi ekranlar beş para etmez daha yeni 5s ve 5 ekranı alıp kendim taktım bazen ekran kafayı yiyor kendi kendine biyerlere giriyor ikisindede bu hatayı aldım tavsiyem temiz çıkma bir ekran almak

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319