merhabalar...
ben bozabilirim iş bankası hesabın varsa hemen haveleni de yaparım ama miktar büyük bu nedenle şartlarım olacak..

1- paypalın bana gönderim yaptıgında kesitigi %4 ü sen ödersin
2- ben amerikadaki hesabımın kartından türkiyede para çekim işlemi yapacgım için benim ödedigim komisyon bulunmakta bu nedenle % 10 komisyon alırım..
3- ilk gönderimi paypal hesabıma sen yapmalısın...

bunlar kabul ise hesabımda bunu karşılayacak miktar var sen gönderdikten 2 dk sonra senin işbankası hesabına paranı yatırırım...Diger banka ise EFT yaparım..mesai saati içinde ise (15:00 a kadar) d dk ya hesabına geçer

pişman olmaz her işlemini benden yaparsın

msn adresim : alpercankaya@hotmail.com

teşekkürler