Merhaba,
Database'imi latin5 charset parametresi ile yedekleyip daha sonra tekrar import etmeme rağmen (mysqldump ve mysql komutları ile) ı, ş ve ğ harfleri yerine ? (soru işareti) çıkıyor. ü, ö, ç gibi karakterleri düzeltebildim. Fakat soru işareti çıkan ı, ş ve ğ karakterlerinde kilitlendim. 300MB lik bir veri bu. Ve ziyan etme gibi bir lüksüm yok.
PHPed, Vi, Pico gibi programlarla denedim. Hepsinde ? işareti olarak çıktı bu karakterler.
Acil olarak tavsiyelerinizi bekliyorum.