Konu
Satılık MSN Sitesi Bu Site Kaçmaz!
11-10-2007, 00:37:57
#9
CooL
60 ytl benden (mubarek gunlerde bu sekılde cevaplar yazmayalım yok 1 ytl v.s ayıptır günahtir. )