vys adlı üyeden alıntı:
Arkadaşlar ne bu ya. hiç biriniz desteklemiyeceksiniz.

Burası Türkiye, burası bu tür sitelere hayran. Bırakın kim ne açıyorsa açsın.
vys öpüyorum gözlerinden tşkler