Benim eski msn i de kız msn i diye lavuğun biri dağıtıyordu. Bi yakalasam çomağa oturtcaktımda çıkmadı. Neyse kapattım msn 'i. Ne kadar uyuz olmuştum. yakisikli_lord bilmemne gecelerin_sahibi bilmemne sanal_karizma bilmemne bilmemnereli_serseri bilmemne bir dünya kişi ekliyordu. Dedim bu kadar abazan fazla. Kapatıyom. Tamamen boş birşey. O kadar çok abazanlarla uğraşmak istiyorsan ***** site aç direk olaya gir. Yaptığın terbiyesizlik. Benim msn imi burada yayınla diyeninkisini yayınla ama gidipte haberinde olmadan kimsenin msn ini yayınlama. Bu şekilde sitesi olanların kulaklarını bol bol çınlatıyorum.