Konu
Bilgisayarınızı otomatiğe bağlamak ister misiniz? - Jitbit Macro Recorder
10-10-2007, 14:58:27
#5
Duygusal
Vezir acaba aynı işlemi 30 40 kere tekrarlatamazmıyız?