kim ne derse desin, 1 yıldan uzun süre sorunsuz host hizmeti aldığım adamdan bile kazık yiyince, güvenmem kimseye. adam gibi işini yapan vergi levhalı firmaların fiyatları çok yüksek. bu eleman iyidir diye gidip de kimseden host alamam artık, scriptim çalındı hostum gitti verilerim gitti, güvenmem kimseye. çocuk oyuncağı değil bu. hostgator kullanıyorum ben. ucuz ve kocaman alan veriyor yetiyor artıyor. güvenilir firma. aynı fiyatta bana güvenilir bi türk firması hizmet versin ordan alayım.

Edit: hostnine support rezalet.