Konu
ufak bir çalışma belki hoşunuza gider
08-10-2007, 17:35:35
#7
Tobin
arkadaşım adamın üslübu güzel olsa anlatırdım.kendini kafdağında görür gibi cewaba böle cewap gelir anca
orumcek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
zaten anlasa sana sormaz ne olduğunu öğrenmek istemiş..