merhaba degerli forum üyeleri,

sitenin admin kısmında üyelerimize e-bülten gönderimi yapıyoruz.. Fakat bu bülten hotmail ve yahoo gibi hesaplara spam düşüyor html oldugu için.

bu soruna çözüm bulabilecek bir arkadaş arıyoruz.

teşekkürler.