yataktan kalktıktan sonra daha yüzümü yıkamadan ,ödeme gelmişmi yada araştırma veya çalışma yaptığım herhangi bir foruma açtığım başlığa cevap gelmişmi diye bilgisayar başına oturduğum oluyor. sonra ıvırdı zıvırdı derken daha yüzünü yıkmayıp kahvaltı etmeden 2 saatte falan 10 tane sigara ... gerisini siz düşünün

Bence bizim seviyemizde interneti kullanabilen hiç kimse sağlıklı değil.
Onda allah hepimize acil şifalar versin !!