Bencede şu sıralar gelecek pr lere bakmak pek doğru değil...
Kendi blogumdan örnek vereyim; dün gece iwebtool gelecek 4, zeytech 3 diyordu, bugun baska bir siteye baktım oda pr 4 dedi ancak bugun iwebltool a baktıgımda 3 olarak gösterdi

Dansöz gibi kıvırmalar mevcut yani