ben yine de duyarsız kalamadım. Özellikle Türkçe konusunda bir eğitimci olaradak kalmak da mümkün olmuyor. Sizin kullandığınız -siz eki bir yapım eki olarak değil, olumsuzluk - karşıtlık- zıtlık eki olarak kullanılmış. Yapım ekleri konusunda ders vermek niyetinde değilim, ancak alma ihtiyacım da yok. Kaynağınızı biraz genişletir de farklı anlatımlara, dil bilgisi konularına göz atarsanız, bir ekin sadece bir amaçla kullanılmadığını göreceksiniz. Bilgilerinizi yeniden gözden geçirmenizi öneririm.