Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baktım profesyonel birisi yazmış hemen alıntı yaptım, amatörlerle işim olmaz da, anladın sen onu

Ayrıca senin 1 yılın benim 3 ayımmış onu da anlamış bulunmaktayım.
Pardon abi bi daha olmaz. sen büyüksün , bilgilsin ben ettim sen etme çok özür diliyorum senin gibi bilgili birine böyle saygızıca bi hareket yaptığım için