Konu
PassPort.Net ten Msn Açamıyorum..
06-10-2007, 14:44:03
#2
emirSR
Önce panelden adresi aktif et sonra passporttan ac ve mailıne gelen onay linkıne tıklayıp giriş yap bu kadar