" bebelere baloon " geçti içimden bunu okuyunca ....
haklısın dememek elde degil , Mesaj sayısını arttırmak ile uğraşan bir ton kişi var, ortalık dediğin gibi WM kaynıyor, cılkı çıktı bu işin taa ne zamandan beri ...
eğitim şart ...