drstranger adlı üyeden alıntı:
Teşekkürler drstranger
rap-tr adlı üyeden alıntı:
bence sari tema daha güzeldi cogu rap sitesi gibi pesimist bi tema olmus(benim ki dahil

) kücük giflerlede biraz oynaman gerekiyo bence ama site icerik olarak güzel..
basarilar
Teşekkürler, bugün yapayım bari
kaanaykut adlı üyeden alıntı:
Herzaman turkce rap
Guzel olmus
Sana da teşekkürler.