drstranger adlı üyeden alıntı:
http://www.bedavan.com/index.php?c=38

hayırlı olsun siteni ekledim
Teşekkürler drstranger

rap-tr adlı üyeden alıntı:
bence sari tema daha güzeldi cogu rap sitesi gibi pesimist bi tema olmus(benim ki dahil ) kücük giflerlede biraz oynaman gerekiyo bence ama site icerik olarak güzel..

basarilar
Teşekkürler, bugün yapayım bari

kaanaykut adlı üyeden alıntı:
Herzaman turkce rap
Guzel olmus
Sana da teşekkürler.