İndekslenmek için özel birşey yaptınız mı ? Yoksa tamamen kendiliğinden mi gelişti ?
css kullandım sitede ondan sonra bu durumla karşılaştım .
@birhat; r10'da da indexlenememişsiniz
gogıl amcaya ve yahuya yaptıgımız gibi biraz daha çalışmak lazım r10.net içinde
İyide çok büyük bir şey değilki bu zamanla bütün siteler live.com da indexleniyor
indexleniyor iyi hoş güzelde .
aynı içeriğe sahip diğer siteler domain artısı olan lar felan vs vs vs varken ,
hiç sıralamada görünmüyen bir site .
seni bilmem ama ,
bianda tepeden inme ilk sayfa ve ikinci sıradan giriş yapmak çok dikkat çekici geldi bana .