tekrar sağolun.

SABQCES:
tuba hakkında yorumuna saygı duyuyorum ama senin gibi düşünmüyorum.
tema zaten güzel gerçekten.( srrı hocanın ellerine saglık) banneri de güzel yapmaya çalıştık işte

Kaiser_Dealxa :
derslerin yogunlugundan dolayı içerik ile ilgilenemedim fazla.İdare et biraz hocam. Şu yogunlugu bir atlatayım....