Konu
R10'daki imzam backlink olur mu ??
03-10-2007, 10:12:43
#1
yigit1907
Arkadaşlar dün R10 imzama sitemi koydum.. Bu bana her attığım konuya bağlı olarak backlink olur mu ?? Eğer evetse niye kimse bu yolu kullanmıyor forumda ??