Konu
arkadaşlar joomlanın hangi sürümü daha yararlı hangisi kullanmalıyım..
02-10-2007, 23:30:06
#1
scsriptci_xaloc
arkadaşlar joomlanın hangi sürümü daha yararlı hangisi kullanmalıyım.. joomlada yeniyim peki bir bilgim yok önerilirinizi bekliyorum..!