Merhaba arkadaşlar
İlk mesaj içine adsense ekledim, fakat sadece ilk mesajın içinde çıkmasını istiyorum ama ilk 2 mesajın içinde çıkıyor. Bunu sadece ilk mesajın içinde çıkacak şekilde nasıl ayarlarım
Eklediğim kodlar aşağıda
<tr><td class="thead" colspan="<if condition="$show['threadicons']">6<else />5</if>">&nbsp;</td></tr>
	</if>
	$threadbits
	</tbody>
	<!-- end show threads -->
<tr>
<td align="center" class="alt1">-</td>
<td align="center" class="alt2">-</td>
<td class="alt1">
<div>
<script type="text/javascript"><!--
google kodu
//--></script>
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>
</div>
</td>
Konuma örnek Adsense ve EFT hesabı - Zoque.Forum
Ama ben mesajın altında çıksın istiyorum