oktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi allah yolunu açık etsin
teşekkürler..



- Google ; Doğum Günü Nedeniyle ve 3 ay boyunca gerekli denetimi yapması ve dolar diğer paralar karşısında düşüşteyken google'da diğer şirketler gibi düşük dolardan vergi matrahını yükseltmek istediğinden bu ay banlama olmayacak , olsa bile 1-2 dedim. ve 1-2 bile olmadı... Bakınız : Adsense Ban Bölümü ? Başlık var mı ? 1-2...

Google ; size 100 dolar dağıttı , 120 ytl den , ama sene sonunda dolar 1.50 ytl olduğunda o 100 dolar vergisinden 150 ytl olarak düşülecek. Bkz : Google Tek vergi ödemez , ülke ülke öder , vergiyi de ülke ülke düşer..

- Şimdide diyorum ki .. doların diğer paralar karşısında değer kaybetmesi üzerine dolar grafiğinin artışa geçmesi için Kendi kasası başta olmak üzere amerikanın kendi içinde dolar depolaması gerektiğinden ... bu ay çok banlanma olacak..

okeyto ?