nedense kaynagı da yazıoruz da makaleyi yazan sahısın kim oldugunu az cok çözesiniz dimi ama işte tutturursunuzemek emek benim harcadıgım emegi ben bilirim başkası bilemez benim de bilgilerimi c/p yaptılar ama nedense bir türlü yok çaldın yok sunu ettin yok bunu ettin demedik aksine teşvik ederek tesekkur ettik devamını bekledik dedik amaç yeterki ogrenmek olsun !