desperrado adlı üyeden alıntı:
Neyse ben karışmıyorum artık pm le msn'e çağırdı

.İnsanların özeline girmesine verdiğimiz tepki canını sıkmış galiba
Ben seni neden msn e çağırdım incelemeden etmeden direk karalamaya çalışıyosun. her türlü sorunuzun bir cevabı var bende buyrun...