desperrado adlı üyeden alıntı:
Neyse ben karışmıyorum artık pm le msn'e çağırdı .İnsanların özeline girmesine verdiğimiz tepki canını sıkmış galiba

Ben seni neden msn e çağırdım incelemeden etmeden direk karalamaya çalışıyosun. her türlü sorunuzun bir cevabı var bende buyrun...