anadoluspor adlı üyeden alıntı:
işe bak nerden açtım konuyu herkez mualefet olmuş sallıyo
desperado kardeşim o konuyu açalı 2dk oldu daha amacınızı söyleyin size yardımcı olucam söz..
reklam verenlerle bi iletişime geçin hangisi menmun değilmiş ??
Neyse ben karışmıyorum artık pm le msn'e çağırdı

.İnsanların özeline girmesine verdiğimiz tepki canını sıkmış galiba