merhaba arkadaşlar

dün akşam sitelerimi kontrol etmek için girdiğimde sitelerimin açılmadığını hata verdiğini gördüm ne oldu diye düşünüyordum ftp ye bağlanıp hata veren sayfaları kontrol ettim sayfanın yarısı gitmiş ve bi javascript kodu ilave olmuş aslında kodun tam ne olduğunuda bilmiyorum karışık bişiyler java script yazıyor kod başlangıcında bunun sebebi ne olabilir çözüm sunabilecek arkadaşlar varmı ?

şimdiden teşekkürler