Arkadaşlar kafama takılan bir soru var,şöyle ki:
Dün gece bir domain regledim.Boşta,prli bi domaindi.Sabah kontrol ettim domain başkasında.Para falan da çekilmişti (şuan iade edilmiş).
Çünkü aradım sordum,reglense bile 24 saat gözükmez,boşta görünebilir falan dediler.
Şimdi sormak istediğim, mesela (reglenme hızı bakımından) godaddy ve isimtescil arasında fark var mıdır ve kaydedilmiş bir isim 24 saat boş görünebilir mi?
Velhasıl gitti buz gibi pr5