Sağolsun google bizi sandbox a aldı.. 1500+ hitim vardı bir günde yarı yarıya düştü suan 200 ü zor görüyoruz. Sandboxtan kurtulmam lazım tavsiyeniz öneriniz varsa arkadaşlar bi pm atın lütfen..
bold yazmak yasak. yoksa birazdan r10 da sandboxa alacak