Ya aslında Yahoo ile ilgilenmemeleri çok normal. Yahoo'da 1. sırada çıkarken bunun hiç bir faydasını görmedik açıkçası. Ama Google'da ilk sayfada olmak bile baya farkediyor. Bu yüzden ben de Yahoo ile çok ilgilenmem aslında ama dikkatimi çekti paylaşayım dedim

Bir dip not. Yahoo'nun yerinde olsam Google ve MSN gibi yerel siteleri de insanların kullanımına sunardım. Yahoo dünya sıralamasında MSN'den önde geliyor. Ama Türkiye'de olay tam tersi