csf kurulu zaten. sorunun nedeni anlaşıldı gibi herhalde. network ile adsl kullanıcıları arasında bir sorun var. diğer metroethernet hat vs. ile sunucuda bir sorun yavaslama gozukmuyor. syn olmasa gerek...