SeVeRaL adlı üyeden alıntı:
Kardeş bu şekilde cevap olmaz. Burda millet canı sıkıldığından değil sana yardımcı olmak istediğinden yorum yapıyor. Ama sen böyle bir cevap veriyosun
abi ztn bundan sonra ona 15- ile yorum yapacam