özelegelin adlı üyeden alıntı:
siteyi ben yapmadığım için konuşma
demişsin

özelegelin adlı üyeden alıntı:
arkadaşlar yeni sitem nasıl olmuş birincisi ***** :=) deil çünkü serial vermiyorum :=)

www.protectsites.net
ve böylede konuyu başlatmışsın

sen adamı ayar edersin be ? harbiden bu foruma yaş sınırının gelmesi lazım bak cocugum biz seni kirletmek için aşalamak için yorum yapmıyoruz kendini geliştir , eleştirilerden ders cıkar diye yorum yapıyoruz.Sen daha ne yazdıqını ne dediğini bilmiyorsun..siteyi ben yapmadım diyorsun konuyu acıp yeni sitem nasıl oldu diyen sensiz ? kafan mı güzel nea