Konu
r10 Balıkesir
30-09-2007, 12:56:27
#6
onlinegenc
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
xkurt10 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
balıkesirin bir ilçesindenim ama balıkesir merkez ve hiçbir ilçesini sevmem burası balıkesirde tek tir. tahmin edin neredeyim ?
Balıkesir'in heryeri kötü..Tahmin etmek çok zor