evet hiti az zaten yukardaki bahsettim , zaten adam akıllı içerik yok , ama google sıralamalarına bakarsanız yükselmesi kolay. Dediğim fiyatın altına satmayı düşünmüyorum en kötü ihtimal yukarıda da söylediğim gibi postçu tutacağım.